راهنمای خرید اینترنتی کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلکدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب فلسفه و روانشناسی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب فلسفه و روانشناسی/

 

نقد و بررسی کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک در برند کتاب فلسفه و روانشناسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی فراتر از اصول صحبت کردن است و قوی‏‎ترین اسرار را برای شما فاش می‏کند تا به کمک آنها دیگران را با سخنرانی‏‌هایتان تحت تاثیر قرار بدهید و نه تنها با دیگران ارتباط موثر برقرار کنید، بلکه با مهارت، ذهن آنها را در رابطه با مسائلی که برای موفقیت‏تان ضروری هستند تغییر بدهید.
این کتاب موثر که سرشار از استراتژی‏‌های اثبات شده و حتی دارای یک فصل ویژه درباره ارائه سخنرانی‏ های ترغیب ‏کننده تجاری است، به شما کمک می‏کند سریع‏تر در حرفه‌‏تان پیشرفت کنید، مورد احترام دیگران قرار بگیرید و به بزرگترین اهدافتان برسید.
توانایی برای صحبت در حضور گروهی از افراد در موفقیت‌های شما بسیار مؤثر است. خوب صحبت کردن برای شما احترام می‌آورد و این اقدام باعث افزایش عزت نفس هنگام مصاحبه می‌شود. در واقع همین عزت نفس است که شما را در مصاحبه‌ها شاد و پر انرژی می‌کند و می‌تواند توجه دیگران را به شما جلب نماید. با خوب صحبت کردن می‌توانید افراد مختلف را در کوتاه‌ترین زمان متقاعد کنید و با طی مراحل بعدی به اهداف خود نزدیکتر شوید.
در این میان چه چیزی مهم‌ترین دارایی شماست؟ ذهن شما. یکی از با ارزش‌ترین مهارت‌هایی که شما و هر کس دیگری به آن نیاز دارید، این است که خوب و دقیق فکر کنید تا بتوانید احساسات و خواسته‌های خود را آشکارا بیان کنید. این مهارت به شما کمک می‌کند تا خیلی سریعتر از افراد باهوش و زیرکی که در کنارتان هستند، پیشرفت نمایید.
برای هر صحبتی ابتدا باید مطالب خود را جمع‌آوری و سپس طبقه‌بندی کنیم. این کار باعث می‌شود که به‌جای در حین صحبت، قبل از آن از ذهن‌مان استفاده کنیم و نحوۀ بیان خود را به حدّ اعلا برسانیم.

  راهنمای خرید اینترنتی آویز تخت کودک سان نوزی طرح گورخر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک


ویژگی و مشخصات کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک

تصاویر برای کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک

برچسب های لازم برای کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک |
خرید اینترنتی کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک |
مشخصات و قیمت کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی انتشارات زرین کلک رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول