راهنمای خرید اینترنتی کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسادیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب فلسفه و روانشناسی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب فلسفه و روانشناسی/

 

نقد و بررسی کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا در برند کتاب فلسفه و روانشناسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب قهرمان، درباره‌ قصه‌ایست که زندگى راندا برن و بسیاری افراد دیگر در طول تاریخ را دگرگون کرده است. این قصه، از آغاز زمان به شیوه‌هایى گوناگون در فرهنگ‌ها و کشورهاى گوناگون روایت شده، اما مضمون آن همواره یکى بوده است. داستان درباره‌ى قهرمانى‌ست که شجاعانه عازم سفرى بر روى این کره خاکی شده است.
منظره‌ى زمین بسیار دلپذیر و زیباست، دریاها، کوه‌ها، جنگل‌ها، سواحل، دشت‌ها، حیوانات، پرنده‌ها و غیره … به این زیبایى طبیعى باید اضافه کنیم، تمامى شور و حالِ تجربیات آدم‌هایى را که ساکن این کره‌ى زیبا هستند. با وجود این، همان‌طور که قهرمان آن را کشف مى‌کند، زندگى بر روى زمین با چالش‌هایى بسیار همراه است. رشد، زحمت بسیار دارد، از کودکى تا بلوغ، جوانى، و پیرى. هیچکس نمى‌تواند از درد و رنج فیزیکى، غم، و سرانجام مرگ، بگریزد. البته، زندگى بر روى این کره‌ى خاکی با درد و لذت، غم و شادى، شکست و پیروزى همراه است، زیرا زندگى خاکى ما آدم‌ها بر تضادها و تقابل‌ها استوار است. هر چیزى ضدى دارد و با ضد خود شناخته مى‌شود.
تنها با کامل کردن سفر قهرمان و فعلیت بخشیدن به امکانات بالقوه‌ى وجود خویش است که تو قهرمان قصه‌ى زندگى خویش مى‌شوى. آنگاه، هدفى والا در چشم‌انداز زندگى تو قرار مى‌گیرد و قلب تو را متوجه خود مى‌کند، کمک به کسانى که در راه سفر قهرمانى زندگى خویش تازه گام نهاده‌اند. تو با تمامى آنچه در راه سفر قهرمانى خویش در زندگى کشف کرده‌اى به کمک آن‌ها مى‌شتابى.
آدم‌هایى که قرار است در کتاب قهرمان با آن‌ها سفر کنى کسانى هستند که به راه سفر قهرمانِ زندگى خویش گام نهاده‌اند. آن‌ها از سراسر جهان گردهم آمده‌اند تا داستان زندگى خویش را بازگویند و تجربه‌هاى خویش را با تو سهیم شوند. آن‌ها مى‌کوشند تا تو را به سفرى دل‌انگیز و پُر هیجان ترغیب کنند: سفرِ قهرمان.
راندا برن (Rhonda ,Byrne) سفر معنوى خود را با فیلم راز آغاز کرده، فیلمى که مورد استقبال میلیون‌ها نفر در سراسر جهان قرار گرفت. به دنبال این فیلم، کتاب راز را منتشر کرد. کتابى که به ۴۷ زبان زنده‌ى دنیا ترجمه شد و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفت.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب تفاوت‌ها را پیدا کن و رنگ بزن مجموعه کتاب های مداد جادو اثر الناز اسماعیلی انتشارات خانه کاغذی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا


ویژگی و مشخصات کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا

تصاویر برای کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا

برچسب های لازم برای کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا |
خرید اینترنتی کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا |
مشخصات و قیمت کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب قهرمان اثر راندا برن انتشارات آتیسا رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول