راهنمای خرید اینترنتی کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیاردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب چاپی غیر فارسی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب چاپی غیر فارسی/

 

نقد و بررسی کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار در برند کتاب چاپی غیر فارسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
میشل اوباما به عنوان یکی از زنان برجسته و پرنفوذ عصر معاصر امریکا ظهور کرده است. او خود را به عنوان یک حامی قوی برای زنان در ایالات متحده و و سراسر جهان شناساند و دیدگاه مردم نسبت به داشتن یک زندگی پر بار، سالم با حفظ هویت و استقلال فردی را به کل دگرگون ساخت.او هرگز در این مسیر سخت عقب نکشید و هنوز نیز فعالیت های اجتماعی او ادامه دارد. کتاب خاطرات میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا ۱۵ روز پس از انتشار به پرفروش‌ترین کتاب سال آمریکا تبدیل شده است. طبق آمار منتشر شده، کتاب “میشل اوباما شدن” در مدت ۱۵ روز دو میلیون نسخه در آمریکا و کانادا فروش داشته است ناشر این کتاب گفته است کتاب خاطرات خانم اوباما به جز آمریکا و کانادا در استرالیا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی و آفریقای جنوبی هم پرفروش بوده است. این کتاب، دریچه‌ای است به زندگی شخصی خانم اوباما پیش و پس از ورود به کاخ سفید. او اولین بانوی اول آمریکایی آفریقایی‌تبار بود. باراک اوباما، شوهرش هم اولین رئیس‌جمهوری سیاهپوست آمریکا به شمار می‌رفت. خانم اوباما در این کتاب به مشکلات ازدواجش از جمله سقط جنین اشاره کرده است. او گفته است چطور پس از دو بار حاملگی بی‌سرانجام، با لقاح مصنوعی بچه‌دار شده‌ است. خانم اوباما در این کتاب همچنین از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا انتقاد کرده و گفته است “هرگز او را به خاطر گفتن این که شوهرش متولد آمریکا نبوده و به همین خاطر رئیس‌جمهوری مشروعی نیست نمی‌بخشد.” خانم اوباما گفته است این کار آقای ترامپ “خانواده او را در معرض خطر قرار داده بود.”

  راهنمای خرید اینترنتی کیک اسفنجی کاپوچینو ژد - 50 گرم بسته 36 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار


ویژگی و مشخصات کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار

تصاویر برای کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار

برچسب های لازم برای کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار |
خرید اینترنتی کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار |
مشخصات و قیمت کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب BECOMING MICHELLE OBAMA اثر میشل اوباما انتشارات معیار رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول