راهنمای خرید اینترنتی کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHA

راهنمای  خرید اینترنتی کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHAدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHA توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, لایه بردار پوست, لوازم بهداشتی, مراقبت پوست | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/مراقبت پوست/لایه بردار پوست/

 

  راهنمای خرید اینترنتی شامپو بدن ریول مدل Banana & Coconut حجم 500 میلی لیتر

“>

نقد و بررسی کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHA

محصول مورد نظر شما یعنی کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHA در برند لایه بردار پوست می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

زیبایی پوست از جمله مواردی است که برای تمامی افراد و بخصوص خانم‌ها بسیار مهم و در چهره‌ی آن‌ها موثر است. بوجود آمدن لک‌های قهوه‌ای رنگ بر روی پوست که بیشتر در اثر تابش آفتاب، استفاده از برخی داروها و عواملی دیگر بوجود می‌آیند، تاثیر بدی بر روی ظاهر پوست می‌گذارند. از طرفی دیگر ایجاد چروک‌های ریز و گاهی درشت بر روی پوست و بیشتر در ناحیه‌ی اطراف چشم و لب‌ها، می‌تواند از زیبایی فرد بکاهد. برای جبران و یا پیشگیری از شدت آن‌ها بهتر است از لایه‌بردارهای ملایم استفاده شود. نمونه‌ی این محصولات، کرم جوان کننده‌ی «مای» (My) است. این کرم حاوی ۱۰ درصد AHA است. آلفا هیدروکسی اسید Alpha – Hydroxy Acids  یا همان اسید میوه است که به سرعت بر روی پوست اثر کرده و آن را پوسته پوسته می‌کند. این کار سبب از بین رفتن لایه‌های مرده‌ی پوست شده و ریختن این لایه‌ها سبب جوان‌تر شدن و شاداب شدن پوست می‌شود. ترکیبات این کرم حاوی عصاره‌ی بابونه و ویتامین‌های A و E است. این کرم با لایه برداری ملایم پوست به کاهش عمق چروک‌ها کمک می‌کند. همچنین با از بین بردن لک‌های روی پوست، در شادابی و طراوت آن موثر است. از این محصول می‌توان برای انواع پوست استفاده کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی رول ضد تعریق زنانه ویولت مدل 50/20176 حجم 60 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHA


ویژگی و مشخصات کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHA

تصاویر برای کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHA

برچسب های لازم برای کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHA

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHA |
خرید اینترنتی کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHA |
مشخصات و قیمت کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHA |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کرم لایه بردار مای مدل ۱۰% AHA رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول