راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰

راهنمای  خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کفش مردانه, کفش ورزشی مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/کفش مردانه/کفش ورزشی مردانه/

 

نقد و بررسی کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰

محصول مورد نظر شما یعنی کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰ در برند کفش ورزشی مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
خستگی پاها بر اثر فعالیت‌های روزمره امری طبیعی است. یک فرد در طول روز ممکن است چندین ساعت کفش به پا داشته باشد. اما با انتخاب کفشی راحت و مناسب می‌توان این خستگی را تا اندازه زیادی کاهش داد. اما علوه بر راحتی یک کفش باید هم زیبا باشد و هم هنگام پوشیدن طولانی مدت پا را تحت فشار قرار ندهد. کفش راحتی باید طوری انتخاب شود که محافظ خوبی برای پا در برابر آسیب رسیدن در شرایط سرما، گرما و ناهمواری زمین شود و از دوام بالایی برخوردار باشد. کفش راحتی Salomon با رویه الیاف مصنوعی مشبک با قابلیت جریان هوا و تعرق کمتر است. این کفش دارای روکش در قسمت جلویی جهت محافظت از انگشتان است. کفه کفش از جنس EVA برای انعطاف‌پذیری بیشتر هنگام حرکت می‌باشد.
سالومون در سال ۱۹۴۷ میلادی توسط «فرانسیس سالومون»، همسر و پسرش «گئورگی» در شهر «انسی» فرانسه تاسیس شد و آن‌ها کار خود را با طراحی و تولید لوازم اسکی آغاز کردند. این شرکت فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید تجهیزات کوهنوردی از جمله کفش، اسکی و لوازم و پوشاک مورد نیاز کوهنوردی ادامه داد تا اینکه در سال ۱۹۹۷ توسط آدیداس خریداری شد و در ادامه در ۲ می سال ۲۰۰۵ میلادی این شرکت به ارزش ۴۸۵ میلیون یورو به شرکت فنلاندی «امر اسپورت» فروخته شد. محصولات تولیدی شرکت سالومون که شامل تجهیزات دوهای استقامت، پیاده روی، کوهنوردی، اسکی و اسنوپورد است در بیش از ۴۰ کشور در ۵ قاره جهان به فروش می‌رسد.

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب زنانه تن پوش هنگامه مدل کالجی کد B-001

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰


ویژگی و مشخصات کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰

تصاویر برای کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰

برچسب های لازم برای کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰ |
خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰ |
مشخصات و قیمت کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی مردانه سالومون مدل RX MOC 3.0 کد ۳۷۰۷۰۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول