راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700

راهنمای  خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زنانه, کفش زنانه, کفش ورزشی زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/کفش زنانه/کفش ورزشی زنانه/

 

نقد و بررسی کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700

محصول مورد نظر شما یعنی کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700 در برند کفش ورزشی زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
متداول‌ترین حرکت ورزشی انسان راه رفتن است. پس باید کفشی راحت برای این کار انتخاب نمود. کفش‌های مخصوص پیاده روی باید پاشنه‌های مناسب داشته باشند و از انعطاف‌پذبری خوبی برخوردار باشند. ضربه‌گیر بودن از دیگر ویژگی‌های یک کفش پیاده روی خوب است. همچنین برای دویدن کفشی مناسب است که علاوه بر داشتن ویژگی‌‌های گفته شده بسیار سبک باشد و حرکت انگشتان پا داخل کفش در هر جهت آزادانه انجام شود. کفش (ZX 700 Women) از سری کفش‌‌های پیاده‌روی و دویدن آدیداس که با سایزهایی مخصوص بانوان ساخته شده است. آدیداس در ساخت این مدل تکنولوژی(adiPRENE) را بکار برده که سبب واکنش نرم زیره به ضربه و شوک و درنتیجه سبب کاهش فشارهای وارده به پا خواهد شد. همچنین لایه میانی زیره کفش از جنس (EVA) است. EVA کائوچو یا همان پلاستیک طبیعی بوده که توسط گوگرد تقویت شده است. به این عمل «ولکانیزه» می‌گویند. عمل ولکانیزه سبب افزایش دوام، استحکام و تقویت مقاومت کششی در عین انعطاف‌پذیری زیره کفش خواهد شد.تکنولوژی دیگری که در این کفش بکار رفته(non marking) است که به موجب آن لایه زیرین زیره کفش استحکام بیشتری در مقابل سایش داشته و در عین حال انعطاف پذیری بالایی دارد. همچنین رویه کفش ترکیبی از پارچه مشبک با الیاف مصنوعی و چرم مصنوعی است که با چسب و حرارت به زیره متصل شده و موجب دوام بیشتر کفش شده است. شایان ذکر است که در ناحیه قوزک پا از ترکیب پارچه و ابر برای راحتی بیشتر استفاده شده است.
آدیداس شرکتی آلمانی است که در زمینه طراحی و تولید کفش‌های اسپرت، پوشاک و لوازم جانبی ورزشی فعالیت دارد. این شرکت در شهر هرتزوگن آوراخ (Herzogenaurach) ایالت باواریا توسط «آدولف داسلر» (Adolf Dassler) پایه‌ریزی شد. شرکت آدیداس از ۱۸ آگوست ۱۹۴۹ میلادی تا امروز تولیدی پوشاک ورزشی ریباک (Reebok)، شرکت گلف (TaylorMade-Adidas)، شرکت تولیدی کفش (Rockport) و ۹.۱% از سهام باشگاه بایرن مونیخ را در اختیار دارد. پوشاک و کفش تولید آدیداس به‌طور معمول دارای سه خط موازی که به‌ترتیب اندازه مرتب شده‌اند و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کاپشن دخترانه مدل حلقه ای 4030053

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700


ویژگی و مشخصات کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700

تصاویر برای کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700

برچسب های لازم برای کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700 |
خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700 |
مشخصات و قیمت کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ZX 700 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول