راهنمای خرید اینترنتی کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱

راهنمای  خرید اینترنتی کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار سلامت, ابزار مراقبت پا, زیبایی و سلامت | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/ابزار سلامت/ابزار مراقبت پا/

 

نقد و بررسی کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱

محصول مورد نظر شما یعنی کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱ در برند ابزار مراقبت پا می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
جنس کفی این محصول از نوع پلی یورتان و همچنین رویه آن از جنس چرم مصنوعی میباشد که در عین نرمی و راحتی بسیار با دوام و با کیفیت است ، فوم به کار رفته در این کفی حافظه دار بوده و حالت کامل کف پای شما را میگیرد ، فرم و قالب کفی ماساژور و پرکننده قوس پا بوده و برآمدگی های موجود در پاشنه ی آن موجب دفع درصدی از ضربات بر پا می شود.این برجستگی ها موجب گردش بهتر خون در پا و هوا در کفش می شود . خاصیت آیرو دینامیک کفی نیز سبب بازگشت انرژی به پا و عضلات میشود تا در هنگام پیاده روی خستگی را دیرتر احساس کنید.این کفی فشار های کف پایی را بطور نرمال توزیع کرده و از قابلیت ضربه گیری بالایی برخوردار است. برای افراد مبتلا به دیابت و انواع درد های کف پایی نظیر التهاب نیام کف پایی ، خار پاشنه، پای شارکوت، بی حسی کف پا، متاتارسالژیا و زخم ها و بونیون های کف پایی توصیه می شود طراحی این محصول به گونه‌ای است که از فشار به پاشنه پا جلوگیری کرده و با تقسیم فشار وزن بدن روی پا از آسیب و خستگی پا می‌کاهد ، همچنین این محصول قابلیت شست و شو و جابجایی در کفش‌های مختلف شما را دارد .علاوه بر آن این محصول قابلیت استفاده برای دو سایز ۴۰ و ۴۱ را دارا بوده و شما با برش از روی محل مشخص شده در پشت کفی میتوانید یک سایز تغییر ایجاد نمایید .

  راهنمای خرید اینترنتی ضد عفونی کننده دست شرکت رضاراد مدل my حجم 4000 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱


ویژگی و مشخصات کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱

تصاویر برای کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱

برچسب های لازم برای کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱ |
خرید اینترنتی کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱ |
مشخصات و قیمت کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کفی طبی اکو وان کد ۱۰۴ سایز ۴۰-۴۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول