راهنمای خرید اینترنتی کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالاهای سوپرمارکتی, کنسرو و غذای آماده, کنسرو و کمپوت | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/کنسرو و غذای آماده/کنسرو و کمپوت/

 

نقد و بررسی کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرم در برند کنسرو و کمپوت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مپوت آناناس حلقه‌ای «دل» (Dole) با آناناس‌های تازه و خوش‌مزه که در شربتی شیرین غوطه‌ور هستند، بسیاری از مواد ضروری روزانه بدنتان را تامین می‌کند. دل که برندی تایلندی است، در این بسته‌بندی ۵۶۷ گرم کمپوت آناناس عرضه کرده است. کمپوت یکی از روش‌های نگهداری میوه‌هاست و در این روش میوه شیرین‌تر از حالت عادی خواهد شد؛ اما عطر و طعم آن تغییر نمی‌کند. در هر ۱۳۲ گرم از این کمپوت آناناس ۹۰ کیلوکالری انرژی وجود دارد. همچنین انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین A، ویتامین C، ویتامین B6 و آهن و منیزیم در آن یافت می‌شود. ناگفته نماند درِ این قوطی به‌راحتی باز می‌شود و به دربازکن نیاز نخواهید داشت. آناناس برای بچه‌ها و بزرگ‌ترها میوه‌ی جذاب و شیرینی است . در شرایطی که آناناس میوه‌ی کمیابی است و در همه‌ی فصل‌های سال هم در دسترس نیست، کمپوت آن خیلی از مشکلات را حل می‌کند. برند دل (Dole) کمپوت آناناس را در قوطی فلزی عرضه کرده تا طرفدارهای این میوه‌ی شیرین و خوش‌عطر و طعم به‌راحتی بتوانند به میوه‌ی موردعلاقه‌ی خود برسند. خواص آناناس: یک برش آناناس در یک روز داغ و سوزان تابستانی حتما حالتان را جا می‌آورد؛ اما این مطلب به این معنا نیست که نمی‌توانید آن را در زمستان و پاییز هم میل کنید. کمپوت آناناس Dole در همه‌ی فصل‌های سال در دسترس شماست. آناناس منبع خوبی از فیبر است و گوارش غذا را بهبود می‌بخشد. اگر در هضم غذا مشکل دارید، با مصرف آناناس ناآرامی‌های معده و روده کاهش پیدا می‌کند. ویتامین C موجود در آناناس نوعی آنتی‌اکسیدان به‌‌شمار رفته و در بدن شما به جنگ با رادیکال‌های آزاد می‌رود و احتمال مبتلاشدن به سرطان را کاهش می‌دهد.

  راهنمای خرید اینترنتی لیوان پاشاباغچه مدل ویکتور کد 55003 بسته 6 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرم


ویژگی و مشخصات کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرم

تصاویر برای کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کمپوت آناناس دل - 565 گرم

برچسب های لازم برای کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرم |
خرید اینترنتی کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرم |
مشخصات و قیمت کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کمپوت آناناس دل – ۵۶۵ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول