راهنمای خرید اینترنتی کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالاهای سوپرمارکتی, کنسرو و غذای آماده, کنسرو و کمپوت | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/کنسرو و غذای آماده/کنسرو و کمپوت/

 

نقد و بررسی کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرم در برند کنسرو و کمپوت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که وقت کافی برای آشپزی ندارند و در عین حال دوست دارند غذاهایی مفید و مقوی میل کنند، کنسرو لوبیا چیتی «آیدا» یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود. این کنسرو حدود ۳۸۰ گرم وزن داشته و برای یک نفر کافی است. کنسرو لوبیا چیتی آیدا در سس گوجه فرنگی طبخ شده و طعم آن بسیار لذیذ است. بسته‌بندی این مدل از محصولات آیدا مانند دیگر کنسروهای موجود در بازار قوطی از جنس فلز است. این قوطی فلزی یک آسان بازشو دارد که شما می‌توانید آن را به سادگی باز کرده و خوراک لوبیا چیتی داخل آن را میل کنید. توجه داشته باشید که بهتر است قبل از باز کردن درب کنسرو، قوطی را حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه در آب جوش قرار داده و بجوشانید. سپس درب کنسرو را باز کرده و غذایی بسیار مقوی و ساده داشته باشید.
لوبیا چیتی سرشار از فیبر است و نقش به‌سزایی در جلوگیری از اشتهای کاذب دارد. به گفته‌ی محققان تغذیه وعده‌های غذایی حاوی لوبیا چیتی باعث ترشح حداقل میزان لپتین در خون می‌شود. برهمین اساس غذاهایی که در آن از لوبیا چیتی استفاده شده باشد، از چاقی ناشی از افزایش اشتها پیشگیری کرده و از اشتهای کاذب جلوگیری می‌کند. متخصصان تغذیه ۱۹۳ گرم (یک فنجان لوبیای چیتی) حدود ۶۷۰ کالری دارد. به عبارت دیگر می‌توان گفت از ۶۷۰ کالری موجود در یک فنجان لوبیا چیتی حدود ۴۸۳ کالری از آن کربوهیدرات، ۱۶۵ کالری از آن پروتئین و ۲۱ کالری آن چربی است.
از دیگر فواید این دانه سرشار از فیبر می‌توان به افزایش سلامت دستگاه گوارش، کاهش خطر حمله قلبی، کنترل فشار خون، کمک به سلامت عروق و رگ‌ها، توزیع مناسب اکسیژن، کاهش سطح کلسترول و کاهش خطر سکته اشاره کرد. لوبیا چیتی پروتئین زیادی دارد و برای پیشگیری از ابتلا به اختلالات کلیوی و پوکی استخوان بسیار مفید است. همچنین این حبوبات در پیشگیری از ابتلا به سرطان روده بزرگ نقش مهم و کلیدی خواهد داشت.

  راهنمای خرید اینترنتی شمع لیوانی مدل L_N111

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرم


ویژگی و مشخصات کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرم

تصاویر برای کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا - 380 گرم
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا - 380 گرم

برچسب های لازم برای کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرم |
خرید اینترنتی کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرم |
مشخصات و قیمت کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی آیدا – ۳۸۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول