راهنمای خرید اینترنتی کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالاهای سوپرمارکتی, کنسرو ماهی, کنسرو و غذای آماده | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/کنسرو و غذای آماده/کنسرو ماهی/

 

نقد و بررسی کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددی در برند کنسرو ماهی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شرکت ویلو پروتئین پارس در سال ۱۳۸۵ با هدف توسعه و بهبود کیفیت مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های تولید کنسرو تن ماهی تاسیس شد .
در بخش بازرگانی ، شرکت ویلو پروتئین پارس به عنوان اولین و بزرگترین شرکت وارد کننده ماهی منجمد،سالانه اقدام به واردات بیش از پانزده هزار تن انواع ماهی منجمد صنعتی از کشورهای سیشل،غنا،ساحل عاج،کره جنوبی و چین مینماید.
در بخش تولید، با توجه به اهمیت مصرف ماهی در سبد غذایی خانوار ،این شرکت در شهرک صنعتی سلمانشهر(متل قو) ،در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰هزار متر مربع و زیر بنای ۳۰۰۰ متر مربع ، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از ماهیان اقیانوسی هوور و گیدر با سیستم پیشرفته صید و انجماد در آب نمک (SEA FROZEN IN BRINE)، در جهت حفظ طعم ماهی به تازگی لحظه صید و بدون افزودن نمک به صورت صنعتی ، اقدام به تولید کنسرو ماهی با برند ویلورا در طعمهای مختلف نمود.
تن ماهی سرشار از انواع مختلف ویتامین است.
گوشت ماهی های تن حاوی، ویتامین هایی از قبیل تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین A، اسید فولیک و ویتامین B6 است؛ که هر کدام از این ویتامین ها نقش مهمی در حفظ سلامت بدن و حفظ حیات انسان دارد.
تن ماهی ویلورا انتخاب بسیار مناسبی برای وعده های غذایی شمـاست زیرا در تولید آن از با کیفیت ترین نوع ماهی استفاده شده است.
ویلورا ، مزه ماهی از اقیانوس تا کنسرو

  راهنمای خرید اینترنتی آینه دوچرخه نیازشاپ مدل NP9371

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددی


ویژگی و مشخصات کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددی

تصاویر برای کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددی

برچسب های لازم برای کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددی |
خرید اینترنتی کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددی |
مشخصات و قیمت کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کنسرو ماهی تن ویلورا در روغن زیتون خوراکی – ۱۸۰ گرم بسته ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول