راهنمای خرید اینترنتی کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

باغبانی, خاک و کود, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/باغبانی/خاک و کود/

 

نقد و بررسی کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتر در برند خاک و کود می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کود آلی مایع غنی شده رویش سبز حاوی نیتروژن ، فسفر ، پتاسیم ، گوگرد ، کربن آلی و محرکه های رشد میباشد. این کود به نحوی فرموله شده که به عنوان یک ترکیب چند منظوره عمل میکند. ضمن تامین عناصر غذایی برای گیاه ، به دلیل وجود گوگرد محلول در آن باعث کنترل بیماری های کنه وبیمایهای قارچی و باکتریایی میگردد. و همچنین به عنوان یک فرار دهنده بسیاری از آفات و حشرات موذی میباشد. این کود با داشتن محرکه های رشد باعث افزایش ریشه دهی ورشد اندام هوایی گیاه میگردد . این کود قابل استفاده برای کلیه گیاهان زینتی بوده و بدلیل داشتن گوگرد محلول باعث ضد عفونی نمودن محیط پیرامون گیاهتان میگردد .لازم به توضیح است که بدانیم از گیاهانی که درخود گوگرد فراوان دارند میتوان به پیاز و سیر اشاره نمودکه بیشتر دوستان از خاصیت آن اطلاع دارند.و دلیل بوی موجود در کود رویش سبز نیز داشتن گوگرد محلول در آن میباشد .این کود کاملا ارگانیک ودوست دار محیط زیست میباشد.

  راهنمای خرید اینترنتی تونیک زنانه اسمارا مدل IAN 334921

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتر

تصاویر برای کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتر

برچسب های لازم برای کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کود آلی مایع غنی شده رویش سبز مدل +NPKS حجم ۱۲۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول