راهنمای خرید اینترنتی کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

باغبانی, خاک و کود, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/باغبانی/خاک و کود/

 

نقد و بررسی کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتر در برند خاک و کود می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
رشد کاج مطبق در محیط‌هایی مثل آپارتمان و یا محل کار از یک تا سه متر است. برای نگهداری این گیاه مانند سایر گیاهان باید شرایطی مانند دما، آبیاری،کوددهی، نور و رطوبت را به‌طور ویژه فراهم کنید. کاج مطبق به شرایط ویژه‌ای جهت رشد نیاز دارد. به‌طورکلی این گیاه برای رشد نیاز به نور غیرمستقیم و محیط دارای رطوبت مناسب است.
مزایای کود تایمکس:این کود حاوی تمامی عناصر ضروری مغذی و ریزمغذی برای جبران کمبود های خاک است. استفاده از این کود برای رشد بهتر،شادابی و طراوت گیاه و جلوگیری از شل شدگی و ریزش برگ بسیار مفید است
در طول فصل رشد گیاه (بهار تا تابستان) باید هر دو هفته یک بار به گیاه کود محلول در آب بدهید. دادن نیتروژن زیاد به گیاه باعث می‌شود که شاخه‌های گیاه با سرعت بسیار زیادی رشد کنند و این موضوع خوبی نیست زیرا شاخه‌های بسیار بلند باعث سنگین شدن گیاه و به طبع آن کج شدن آن می‌شود.
از اواسط شهریور دیگر کود دادن را متوقف کنید تا گیاه بتواند خود را برای استراحت زمستانی‌اش آماده کند.
روش مصرف قطره ۳۰cc تایمکس: هر دو هفته یکبار در فصل رشد ۱۵ الی ۲۰ قطره از کود مخصوص تایمکس را در یک لیتر آب حل کرده و بصورت آبیاری و برای فصل های دیگر۱۰ الی ۱۵ قطره را هرماه یکبار، در یک لیتر آب مخلوط کرده و به صورت ابیاری به گلدان بدهید.
درمان ریزش برگ‌ها:
این مشکل، تنها با اصلاح شرایط نگهداری مانند آبیاری، کوددهی و رطوبت برطرف می‌شود.
درمان زرد و قهوه ای شدن برگ ها:
هر درختی دارای یک بازه مشخصی برای تحمل گرما و سرماست، بازه‌ای که همواره ترجیح می‌دهد که در همان زندگی کند. حال اگر در دمایی خارج از حد تحمل خود قرار بگیرد، رشد خوبی نخواهد داشت. اگر متوجه شدید برگ‌های کاج مطبق در حال زرد شدن هستند، اولین مشکل احتمالی نامناسب بودن دما خواهد بود.
پوسیدن ساقه:
مهمترین بیماری‌ای کاج مطبق در گلدان با آن مواجه می‌شود، گندیدن ساقه است. در این حالت گیاه از پایین شروع به تغییر رنگ به سمت قهوه ای می کند و به سمت بالا حرکت میکند در صورت گسترش این مشکل گیاه خواهد مرد. مهمترین دلیل برای این مشکل، خیس بودن بیش از حد خاک است و باید الگوی آب دادن را عوض کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل فیجت طرح قلب مناسب برای گوشی موبایل شیائومی poco F3

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتر

تصاویر برای کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه    کود کاج مطبق تایمکس مدل 30 حجم 120 میلی لیتر

برچسب های لازم برای کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کود کاج مطبق تایمکس مدل ۳۰ حجم ۱۲۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول