راهنمای خرید اینترنتی گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری

راهنمای  خرید اینترنتی گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوریدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالاهای سوپرمارکتی, گل طبیعی, نهال و گیاهان آپارتمانی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/گل طبیعی/نهال و گیاهان آپارتمانی/

 

نقد و بررسی گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری

محصول مورد نظر شما یعنی گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری در برند نهال و گیاهان آپارتمانی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گیاه سانسوریا از جمله گیاهانی است که جای خود را به عنوان گیاهی زینتی در خانه ها باز نموده است. این گیاه بعلت سازگاری با نور کم و نیاز بسیار اندک به رسیدگی خواستگاه ویژه ای در میان علاقمندان به گل و گیاه دارد. گیاه سانسوریا بلک گلد مطبق از انواع کمیاب و بسیار زیبای خانواده سانسوریا است.
مهمترین نکات نگهداری از این گیاه به شرح زیر است.
نور
سانسوریا خود را با شرایط گوناگون محیطی به‌خوبی وفق می‌دهد. نور غیرمستقیم را ترجیح می‌دهد. به همین علت است که سانسوریا برای پرورش در محیط بسته و آپارتمان بهترین گزینه است. حتی نور مصنوعی که در منازل و محیط کار ما وجود دارد نیز برای سانسوریا کافی است! اما طبیعتاً سانسوریا در نور طبیعی و فراوان رشد بهتری دارد.
دما
دمای بسیار بالا موجب سوختگی یا لوله شدن برگ‌های سانسوریا می‌شود. همچنین سانسوریا دمای زیر ۱۰ درجه سانتی گراد را هم دوست ندارد. دمای ایده آل برای سانسوریا بین ۲۱ الی ۳۲ درجه سانتی گراد است. به‌طور کل سانسوریا هوای گرم ملایم را ترجیح می‌دهد.
رطوبت
سانسوریا کراواتی به رطوبت فراوان نیاز ندارد. رطوبت طبیعی منزل یا محیط کار شما برای سانسوریا کافی است.
خاک
خاک سبک و زهکش که سریعاً خشک شود بهترین گزینه برای سانسوریا است. می‌توانید از خاک مخصوص کاکتوس و ساکولنت نیز استفاده کنید. اگر از خاک معمولی باغچه استفاده کردید حتماً به آن پرلیت یا ماسه اضافه کنید تا سبک شود. خاک سنگین برای سانسوریا و هرگیاه آپارتمانی و زینتی به شدت مضر است.
آبیاری
سانسوریا به آب کمی برای زنده ماندن نیاز دارد. هر موقع سطح خاک گلدان کاملاً خشک شد، به سانسوریا آب بدهید. مقاومت سانسوریا در برابر کم‌آبی موجب می‌شود که برخی آن را به‌کل فراموش کرده و حتی در مواقع نیاز نیز آب را از سانسوریا دریغ کنند! درست است که سانسوریا استقامت بالایی دارد اما غفلت و بی‌توجهی مکرر در آبیاری آن نیز نتیجه‌ای جز آسیب به گیاه و قهوه‌ای شدن برگ‌هایش ندارد.

  راهنمای خرید اینترنتی تراريوم مدل آزالياي خوابيده

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری


ویژگی و مشخصات گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری

تصاویر برای گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری

برچسب های لازم برای گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری |
خرید اینترنتی گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری |
مشخصات و قیمت گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیاه طبیعی سانسوریا بلگ گلد مدل مطبق مینیاتوری رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول