راهنمای خرید اینترنتی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000

راهنمای  خرید اینترنتی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تهویه، سرمایش و گرمایش, خانه و آشپزخانه, کولر آبی, لوازم خانگی برقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/لوازم خانگی برقی/تهویه، سرمایش و گرمایش/کولر آبی/

 

نقد و بررسی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000

محصول مورد نظر شما یعنی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000 در برند کولر آبی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سیستم‌های خنک‌کننده متنوعی تولید شده‌اند که می‌توانند به میزان قابل توجهی تحمل گرما را برای انسان‌ها راحت‌تر کنند.کولر سلولوزی یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای خنک نمودن محیط میباشد که تا ۳۰ درصد بیشتر از مدلهای مشابه میتواند محیط را خنک نماید..این سیستم‌های سرمایشی (سلولزی) با عبور آب و باد از روی یک واسط تبخیری، منجر به تولید هوای خنک در محیط مورد نظر میشود..پدهای سلولزی تعبیه شده در کولرهای آبی؛ ورقه هایی نازک، منظم و موج داری از جنس سلولز هستند که رطوبت‌پذیری بسیار بالایی دارند. قابلیت جذب بالای رطوبت در این ورقه‌ها باعث شده‌است که سیستم سرمایشی سلولزی موردنظر ، هوای خنک‌تر و راندمان تا ۸۰ درصد بیشتر از مدل های مشابه ایجاد کند.
«کولر سلولزی پرتابل اینترنشنال آنیل » اولین کولر سلولزی کشور است که هم به آب شهر وصل میشود و هم میتوان بصورت دستی آن را پر کرد. این کولر با ظاهری آراسته در محیط قرار داشته و کنترل از راه دور آن دسترسی آسانتری برای مدیریت کولر که شامل زمان قابل تنظیم از نیم ساعت تا چهار و نیم ساعت برای خاموش نمودن دستگاه در نظر گرفته شده و
حالت خواب و جنگل در این کولر به شما امکان میدهد تا باد ملایم و یکنواخت و یا باد سینوسی و پرقدرت را انتخاب نمایید. کولر پرتابل اینترناسیونال آنیل دارای ذرات یون نقره در بدنه و پد خود میباشد که علاوه بر تسویه هوا و گرفتن گرد و غبار باعث آنتی باکتریال شدن محیط میشود.
همچنین دریچه کولر دارای شیار برای تنظیم جهت باد به صورت دستی و خودکار میباشد و همینطور شما میتوانید از این کولر فن دار ، هم بصورت کولر و هم بصورت پنکه استفاده کنید.
از مهمترین مزیت‌های کولر سلولزی پرتابل تبخیری اینترنشنال آنیل میتوان به:
بازده بالا، عدم تغییر شکل پد سلولزی، مقاومت در برابر اکسیداسیون، نیاز کمتر به تعویض، سازگاری با محیط زیست، عدم انتقال قطره‌های آب به هوا، نصب و راه‌اندازی سریع، عدم پخش باکتری و قارچ، عدم رسوب‌گذاری، امکان اضافه کردن یون منفی، قابلیت شستوشو پد های سلولوزی،استفاده به عنوان فیلتر هوا، دو حالت کولر و پنکه بودن، هوشمند بودن و چرخش خودکار پرها، قابلیت اضافه نمودن مخزن یخ برای خنکی بیشتر و راندمان بهتر و در آخر کنترل دار بودن این دستگاه اشاره کرد.
امیدواریم از این دستگاه لذت ببرید.

  راهنمای خرید اینترنتی تابلو مدل کلبه چوبی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000


ویژگی و مشخصات کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000

تصاویر برای کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000

برچسب های لازم برای کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000 |
خرید اینترنتی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000 |
مشخصات و قیمت کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول