راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶

راهنمای  خرید اینترنتی کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب، لوازم تحریر و هنر, کیف و کوله مدرسه, کیف، کوله و جامدادی, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/کیف، کوله و جامدادی/کیف و کوله مدرسه/

 

نقد و بررسی کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶

محصول مورد نظر شما یعنی کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶ در برند کیف و کوله مدرسه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کوله‌پشتی یکی از انواع محبوب کیف است که اغلب مورد استفاده دانش‌آموزان و کوهنوردان قرار می‌گیرد، با این حال بسیاری از افراد به طور روزمره نیز از آن استفاده می‌کنند. از آن‌جا که کوله‌پشتی‌ به دلیل استفاده مداوم و نحوه حمل آن بر سلامت جسمانی فرد تاثیر مستقیم دارد، باید کمال دقت و توجه را در انتخاب آن به کار برد. البته که امروزه با وجود برندها، رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع موجود در بازار این انتخاب بسیار مشکل شده است.
کمپانی ترکیه‌ای پاگ از همان ابتدای کار سعی بر تولید محصولاتی متفاوت داشته است. این کمپانی این تفاوت را بر پایه طراحی خلاقانه و به هدف برآوردن نیازهای مشتریان دقیق و حساس خود بنا کرده است. نتیجه این تلاش تولید کوله‌پشتی‌هایی با کیفیت، کاربردی، رنگارنگ و خلاقانه است که می‌توانند به صورت روزمره یا در مدرسه، محل کار و یا برای مسافرت و ورزش مورد استفاده قرار بگیرند. این شرکت مادام‌العمر بودن کوله‌پشتی‌های خود را تضمین کرده و معتقد است مصرف کنندگان سال‌ها از این کوله‌پشتی‌ها استفاده خواهند کرد.
کوله پشتی مدل Vertical 56-01 پاگ دارای یک محفظه اصلی است، که قسمت عقب آن به محل نگهداری لپ تاپ اختصاص یافته است. در جلوی این کیف دو جیب قرار گرفته است. جیب بالایی که دارای پارتیشن‌بندی است، شامل یک جیب چسبی، یک جیب زیپ‌دار، و یک جیب معمولی نسبتا بزرگ، دو جیب عمودی متوسط، چهار جای خودکار، یک جیب موبایل و دو جیب کوچک است.
جیب خارجی پایینی نیز زیپ‌دار و عمیق است.
در دو طرف کیف نیز دو جیب قرار گرفته است. جیب زیپ‌دار سمت راست به دو قسمت تقسیم شده است؛یک جیب معمولی و یک جیب با خروجی هدفون که می‌تواند برای نگهداری موبایل یا MP3 Player مورد استفاده قرار بگیرد. جیب سمت چپ نیز یک جیب توری است که می‌تواند محل نگهداری آب معدنی باشد.
دو بند قابل تنظیم نیز در دو طرف کوله پشتی قرار گرفته است که در مواقع لازم جهت افزایش یا کاهش حجم کیف استفاده می‌شوند. علاوه بر این یک بند کمری نیز جهت جلوگیری از تکان خوردن کیف در هنگام حرکت، این کیف را برای استفاده در مسیرهای پیاده‌روی طولانی مناسب کرده است. قسمت جلویی این کوله پشتی دارای بند کشی حمل بار است که می‌تواند به میزان مورد نیاز تنظیم شده و برای حمل و نگهداری زیرانداز، کلاه یا قمقمه استفاده شود
قسمت پشتی این کیف مجهز به سه پد محافظ می‌باشد که به نوعی هم به این قسمت شکل ارگونومیک داده و هم به دلیل روکش توری باعث جریان یافتن هوا و در نتیجه جلوگیری از تعریق می‌شوند. بندهای کیف نیز قابل تنظیم بوده و به دلیل بافت نرم واسفنجی خود، حمل کیف را آسان کرده‌اند. علاوه بر این، این دو بند با یک قفل به هم متصل می‌شوند تا میزان فشار وارد شده بر شانه‌ها را کاهش دهند.
ضد آب بودن این کیف در تمامی قسمت‌های آن از جنس پلی‌استر ضد آب پارچه تا نوع دوخت زیپ‌ها به صورتی که مانع ورود آب به داخل کیف شوند، رعایت شده است. علاووه بر همه این تدابیر، در زیر کیف یک جیب حاوی یک کاور ضد آب قرار گرفته است. این کاور در مواقع ضروری می‌تواند تمام سطح کیف را پوشانده و از کیف در برابر نفوذ آب باران محافظت نماید.

  راهنمای خرید اینترنتی چتر مدل اتوماتیک کد 66

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶


ویژگی و مشخصات کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶

تصاویر برای کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶

برچسب های لازم برای کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶ |
خرید اینترنتی کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶ |
مشخصات و قیمت کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی پاگ مدل عمودی کد ۰۱-۵۶ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول