راهنمای خرید اینترنتی کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893

راهنمای  خرید اینترنتی کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, کیبورد (صفحه کلید) | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/کیبورد (صفحه کلید)/

 

نقد و بررسی کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893

محصول مورد نظر شما یعنی کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893 در برند کیبورد (صفحه کلید) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
WK-893 یک محصول جدید از برند فنتک Fantech که به‌صورت بی‌سیم به کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما متصل می‌گردد. این محصول توسط کمپانی فنتک که محصولات متنوعی را در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر مانند کیبورد، ماوس، گیم پد، لوازم گیمینگ و… را تولید می‌کند، طراحی شده است. یکی از مهم ترین مزایای کیبورد مدل WK-893 طراحی ارگونومیک و مهندسی شده دکمه های این محصول است که در هنگام تایپ کردن براحتی دکمه ها قابل شناسیی و فرشده شدن می باشند. این محصول با قابلیت اتصال به صورت بی‌سیم این امکان را به شما می‌دهد تا در هر کجا که هستید (البته تا فاصله ۱۵ متری) با آن کار کنید، مثلاً در هر حالتی که راحت هستید بر روی مبل بنشینید و با این کیبورد و ماوس کار کنید. فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی دانگل اتصال دستگاه تأخیرها و تداخل‌ها را از بین می‌برد و شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید به کارهای خود بپردازید. گیرنده USB (دانگل) این محصول فنتک نیز بسیار کوچک طراحی شده، به صورتی که شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه مزاحمتی آن را بر روی پورت USB لپ‌تاپ‌ یا کامپیوتر خود بگذارید بماند، یا برای جابجایی آن را داخل بدنه ماوس قرار داده و به‌راحتی ماوس را همراه با گیرنده با خود حمل کنید. کیبورد این محصول انرژی مورد نیاز خود را از یک عدد باتری آلکالاین سایز AAA قلمی تامین می‌کند که این ۱ باتری قادرند تا ۶ ماه شارژدهی کنند. ماوس هم انرژی مورد نیاز خود را از دو عدد باتری آلکالاین سایز AA نیم قلمی تامین می‌کند که قادر است تا ۱۲ ماه به شما خدمت کند. بنابراین شما می‌توانید ماه‌ها بدون دردسر تعویض باتری از این کیبورد و ماوس استفاده کنید و نگران تمام شدن یا تعویض زود هنگام باتری‌ها نباشید. آیا دوست دارید با فشردن یک کلیک از دیدن فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید، به آهنگ بعدی گوش دهید یا اینکه با مروگر اینترنت را باز کنید. صفحه‌کلید WK-893 دارای ۱۲ عدد کلید میانبر است که اعمالی مثل پخش/مکث، قطع کردن صدا، کم و زیاد کردن حجم صدا و… را دارد. ماوس همراه این پکیج از طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک و راحتی برخوردار است و به لطف سنسور اپتیکال درنظر گرفته شده برای این ماوس تا حساسیت ۱۶۰۰ DPI را برای شما فراهم می کند که عملا با این حساسیت شما براحتی می توانید بدون هیچ وقفه و مکثی به امور روزمره خود برسید.

  راهنمای خرید اینترنتی عروسک طرح ببر کد 250 ارتفاع 32 سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893


ویژگی و مشخصات کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893

تصاویر برای کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893

برچسب های لازم برای کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893 |
خرید اینترنتی کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893 |
مشخصات و قیمت کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیبورد و ماوس فنتک مدل WK-893 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول