راهنمای خرید اینترنتی کیف رودوشی مدل ۱۳۳

راهنمای  خرید اینترنتی کیف رودوشی مدل ۱۳۳دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف رودوشی مدل ۱۳۳ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, کیف و کوله, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کیف و کوله/

 

نقد و بررسی کیف رودوشی مدل ۱۳۳

محصول مورد نظر شما یعنی کیف رودوشی مدل ۱۳۳ در برند کیف و کوله می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این کیف رودوشی در ابعاد ۳۶X7X30 سانتیمتر و وزنی در حدود ۶۵۰ گرم را داراست . این کالا محصول درجه یک کشور چین بوده و برای استفاده در اروپا و سایر کشورها تولید شده است و دارای تمامی استانداردهای کیفی مورد نیاز میباشد. پارچه استفاده شده در این کیف از نوع پارچه فوستاک کره ای متشکل از کتان و بوم ۱۰۰% طبیعی بوده که تلفیق این دو ماده ، پارچه ای بسیار مستحکم و پایدار در برابر هر نوع تعقیرات محیطی را سبب میگردد و این کیف را قابل استفاده در اماکن رسمی و عمومی و حتی استفاده روزمره گردانیده است و از طرفی باعث شده است که این کیف آنچنان کیفتی بالا و دوختی زیبا مجکم و یک دستی دارا باشد که با اولین بار لمس پارچه بدنه این کیف ، شیفته استفاده از آن خواهید شد. گرچه طراحی و ابعاد این کیف طوری است برای حمل لپتاپ و تبلت های تا ۱۳.۳ اینچ مناسب است ولی این کالا از محافظ بالشتکی مقاوم به ضربه بهرمند نیست و توصیه میگردد به منظور حمل وسایل دیجیتالی گرانقیمت خود محافظ های بالشتکی مقاوم قبلا به طور جداگانه خریداری کرده و در این کیف استفاده گردد .پارچه این کیف قابل شستشو بوده و لذا ضد آب نیست و جهت شستشو هرگز کیف فوستاک را با آب داغ و مواد شوینده قلیایی شستشو ندهید.و آن را با آب تمیز در دمای معمولی بشویید. فراموش نشود بعد از آبکشی کیف حتما آویزان شود تا کاملا خشک شده و به جای قرار گرفتن در معرض آفتاب ، در جایی سایه مانند که دارای تهویه مناسب هوا است نگهداری و خشک گردد . همچنین برای جلوگیری از تعقیر رنگ پارچه بدنه کیف حتما جداگانه و به تنهایی و با آب کم و کف زیاد و به صورت دستی و ملایم شستشو گردد.

  راهنمای خرید اینترنتی کبریت مدل بارسلونا بسته 5 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف رودوشی مدل ۱۳۳


ویژگی و مشخصات کیف رودوشی مدل ۱۳۳

تصاویر برای کیف رودوشی مدل ۱۳۳

برچسب های لازم برای کیف رودوشی مدل ۱۳۳

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف رودوشی مدل ۱۳۳ |
خرید اینترنتی کیف رودوشی مدل ۱۳۳ |
مشخصات و قیمت کیف رودوشی مدل ۱۳۳ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف رودوشی مدل ۱۳۳ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول