راهنمای خرید اینترنتی کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱

راهنمای  خرید اینترنتی کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, لوازم جانبی تجهیزات ذخیره سازی, لوازم جانبی کامپیوتر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/لوازم جانبی کامپیوتر/لوازم جانبی تجهیزات ذخیره سازی/

 

نقد و بررسی کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱

محصول مورد نظر شما یعنی کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱ در برند لوازم جانبی تجهیزات ذخیره سازی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پس از خرید یک هارداکسترنال خوب اولین نیاز برای افراد، تهیه‌ی یک کیف خوب برای محافظت و مراقبت از هارد است. کیف هارد دیسک اکسترنال «کینگ استار» مدل «۰۱» میتواند به‌ خوبی از هارد اکسترنال با ارزش شما در برابر خط‌وخش و ضربه‌ نگهداری کند. وزن این محصول حدودا ۱۲۵ گرم و ابعاد آن در سایز بزرگ به ترتیب طول، عرض و ارتفاع ۱۸۰، ۱۳۰ و ۵۰ میلی‌متر است. ابعاد این کیف برای انواع هارد های اکسترنال سیلیکون پاور مدل های سایز کوچک مانند: هاردهای ضد آب و ضد ضربه Silicon Power و … مناسب است. این محصول بدنه‌ای از جنس برزنت دارد و در داخل آن اسفنج ضربه‌گیر به‌ کار رفته است که در هنگام افتادن از ارتفاع از وارد شدن ضربه به هارد حفاظت کند و در زیر پوسته بیرونی یک لایه سخت بکار رفته است که در مقابل اشیای نوک تیز کاملا مقاوم می باشد. این کیف دارای یک جیب توری برای نگهداری لوازم جانبی همراه هارد می باشد. روی بدنه‌ی آن، برند سیلیکون پاور حک ‌شده و در یک طرف آن محلی برای اتصال بند دستی در نظر گرفته‌ شده تا بتواند قابلیت حمل دستی را برای شما فراهم آورد.

  راهنمای خرید اینترنتی کالسکه تک اسپرینگ مدل اسپیدا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱


ویژگی و مشخصات کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱

تصاویر برای کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱

برچسب های لازم برای کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱ |
خرید اینترنتی کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱ |
مشخصات و قیمت کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف هارد اکسترنال کینگ استار کد ۰۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول