راهنمای خرید اینترنتی کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337

راهنمای  خرید اینترنتی کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات نظم دهنده داخل خودرو, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم تزئینی خودرو, لوازم جانبی خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/لوازم تزئینی خودرو/تجهیزات نظم دهنده داخل خودرو/

 

نقد و بررسی کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337

محصول مورد نظر شما یعنی کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337 در برند تجهیزات نظم دهنده داخل خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیف پشت صندلی «ام‌پی» (MP) مدل A15-1337، با طراحی خاص، کیفیت ساخت بالا و کاربری ویژه تولیدشده است. این محصول که روی پشت صندلی خودرو نصب می‌شود؛ با داشتن جیب‌های توری و استوانه‌ای شکل، امکان نگهداری وسایلی مثل قوطی نوشیدنی، خوراکی، موبایل، مجله و غیره را در خودرو دارد. همچنین این محصول برای حمل آسان‌تر، امکان تبدیل‌شدن به کیف‌دستی را هم دارد. از دیگر مشخصات کلی این محصول می‌توان به دارا بودن محفظه‌ی خنک نگه‌دارنده‌ و جنس بدنه‌ی بسیار مقاوم اشاره کرد. این محفظه‌ی خنک کننده بخشی از کیف است که به دلیل عایق‌بندی مناسب در برابر نور و دما می‌تواند میزان انتقال حرارت کیف با محیط اطراف را بسیار کاهش دهد. این محصول دارای هفت محفظه است و فضای مناسبی دارد. لازم به ذکر است که در مقایسه با کیفیت ساخت بالا، قیمت این کالا، کاملا مقرون‌به‌صرفه است. در نظر داشته باشید که ام‌پی، یک شرکت ایرانی است که از سال ۱۳۷۷ در زمینه‌ی ساخت لوازم جانبی برای تمام خودرو‌‌های موجود در بازار آغاز کرده است. این شرکت محصولات متنوعی از جمله ابزار خودرو، نظم‌دهنده‌ی وسایل و ابزار راحتی سرنشین، با کیفیت ساخت بالا و قیمت بسیار مناسب برای انواع خودرو‌ها تولید می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی لامپ ال ای دی 7 وات الکترو کاوه مدل PRO پایه E27

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337


ویژگی و مشخصات کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337

جنس
پلی استر
تعداد محفظه
۶
محل قرارگیری
داخل اتاق

تصاویر برای کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337

برچسب های لازم برای کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337 |
خرید اینترنتی کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337 |
مشخصات و قیمت کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف پشت صندلی خودرو ام پی کد A15-1337 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول