راهنمای خرید اینترنتی گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچ

راهنمای  خرید اینترنتی گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار دستی, ابزار غیر برقی, انبر, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/ابزار دستی/انبر/

 

نقد و بررسی گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچ

محصول مورد نظر شما یعنی گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچ در برند انبر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
محصول فوق نمونه اصلی و تولید شرکت اطلس بوده که کاربرد ویژه‌ای دارد. این ابزار، تمام فلزی و از آلیاژ مرغوبی ساخته‌شده است. ابعاد و وزن مناسبی در ساخت این محصول به‌کاررفته است.این محصول که به گازانبر ساختمانی هم شهرت دارد، برای بستن اتصالات ساختمانی و آرماتور‌بندی به کار می‌رود. در واقع گاز انبرها ابزار اصلی آرماتوربندها هستند که با کمک آن‌ها می‌توان مفتول را گرفته پیچانده و قطع کرد. تیغه‌ی فک‌های این انبر به‌گونه‌ای طراحی شده تا در هنگام باز شدن نیروی زیادی به مفتول وارد نکنند و کاربر بدون نگرانی از قطع شدن ناگهانی مفتول، آن را بپیچاند. شرکت اطلس این انبر را با طول ۲۵ سانتی‌متر و وزن تقریبی ۴۰۰ گرم عرضه کرده است. وجود تیغه‌های تیز در هنگامی که فک‌ها بسته می‌شوند به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند به‌راحتی مفتول و سیم را قطع کند. این انبر آرماتوربندی دسته‌های بلندی حدود ۲۰ سانتی‌متر دارد تا با ایجاد فاصله‌ی مناسب، احتمال آسیب دیدن دست کاربر با مفتول‌ها را کاهش داده و از سویی دیگر فرد بتواند گشتاور بیشتری تولید کند، انبر آرماتوربندی اطلس فقط در کد های ۱۸۳۳۸ و ۱۸۳۳۷ در سایز ۹ اینچ اصلی و قابل اطمینان میباشد.

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب زنانه مدل قلب کد 4

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچ


ویژگی و مشخصات گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچ

تصاویر برای گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچ

برچسب های لازم برای گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچ |
خرید اینترنتی گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچ |
مشخصات و قیمت گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گاز انبر  اطلس کد ۱۸۳۳۷ سایز ۹ اینچ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول