راهنمای خرید اینترنتی گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC

راهنمای  خرید اینترنتی گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300ACدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات تردد، حفاظت و امنیت, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, صندوق, یراق آلات، لوازم و مصالح ساختمانی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/یراق آلات، لوازم و مصالح ساختمانی/تجهیزات تردد، حفاظت و امنیت/صندوق/

 

نقد و بررسی گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC

محصول مورد نظر شما یعنی گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC در برند صندوق می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC ضد سرقت بوده و یکی از حرفه‌ای‌ترین صندوق‌های ضد سرقت بازار است. اقلام همراه این گاو صندوق باتری و دو عدد کلید است. خرید این صندوق تجربه‌ای لذت‌بخش برای کاربران ایجاد می‌کند و رنگ‌آمیزی کامل به روش استاتیک کوره‌ای بوده که مقاومت بدنه و داخل صندوق را در برابر هرگونه خوردگی و ساییدگی افزایش داده است. ضخامت ورقه بدنه محصول ۲ میلی‌متر و ضخامت درب محصول ۶ میلی‌متر و وزن کلی این صندوق ۱۵ کیلوگرم است. این محصول قابلیت اتصال به دیوار و کف را دارد. این صندوق دارای رمز آژیر دار، دارای چراغ از داخل، دارای رمز موتورلاک و امکان قرارگیری باتری از قسمت داخل را دارد. ناگفته نماند که همراه محصول ۲ عدد کلید و باتری ارسال می‌گردد. گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC باتوجه به ویژگی‌هایش از امنیت بالایی برخوردار است و گزینه‌ای مناسب برای افرادی که می‌خواهند به‌خوبی از اجناس قیمتی و پول‌های خود نگهداری کنند محسوب می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی گلدان مدل کاسه ای A-22 بسته 6 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC


ویژگی و مشخصات گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC

تصاویر برای گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC

برچسب های لازم برای گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC |
خرید اینترنتی گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC |
مشخصات و قیمت گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گاو صندوق الکترونیکی گنجینه مدل H300AC رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول