راهنمای خرید اینترنتی برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹

راهنمای  خرید اینترنتی برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بهداشت دهان و دندان, زیبایی و سلامت, لوازم بهداشتی, مسواک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/بهداشت دهان و دندان/مسواک/

 

  راهنمای خرید اینترنتی استیکر پارچه و لباس مدل دختر کفشدوزکی کد Fr262 بسته 3 عددی

نقد و بررسی برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹

محصول مورد نظر شما یعنی برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹ در برند مسواک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگر جزو افرادی هستید که ایمپلنت دندانی، سیم و براکت‌های ارتودنسی دارند حتما با توجه به توصیه‌ی پزشکتان و لزوم استفاده از محصولات مراقبتی دندان‌ در پی خرید مسواک بین دندانی بوده‌اید. مسواک بین دندانی مدل > برند آمریکاییG.U.M دارای دو برس با پوشش کلرهگزیدین و ضد باکتری است که هر کدام از آن برس‌ها تا دو ماه قابل استفاده است و پس از دوماه باید از انواع برس یدک که سایزهای مختلفی دارند و در بسته‌های ۸ تایی ارائه می‌شوند خریداری کرد. برس بین دندانی استوانه‌ای جی یو ام دارای الیاف نایلونی با پوشش آنتی باکتریال است که سبب می‌شود بعد ازهر بار استفاده، برس بین دندانی از باکتری‌های مضر ایمن بماند. قسمت فلزی این برس دارای روکش بوده و کاملا انعطاف‌پذیر است و به هیچ عنوان شکسته نمی‌شود. وجود فلز در دهان حسی ناخوشایند ایجاد می‌کند که به همین دلیل G.U.M تدبیری اندیشیده تا طعم فلزی و شوک گالوانیک برای فرد پیش نیاید. شوک گالوانیک درد تیزی است که در اثر برخورد فلز با ابزار فلزی که قبلا برای درمان مشکل دندان فرد استفاده شده پیش می‌آید. برس یدک مسواک دندانی سایز ۰.۹ برای پاک کردن اطراف براکت و یا بین دندان‌ها مناسب است و مانند عملکرد یک دندان پزشک می‌تواند دندان را تمیز کند.

  راهنمای خرید اینترنتی رژ لب جامد ایو روشه مدل Moisturising Cream Bios De Rose 71

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹


ویژگی و مشخصات برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹

تصاویر برای برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹

برچسب های لازم برای برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹ |
خرید اینترنتی برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹ |
مشخصات و قیمت برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی برس یدک مسواک بین دندانی جی یو ام مدل Proxabrush Classic سایز ۰.۹ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول