راهنمای خرید اینترنتی گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007

راهنمای  خرید اینترنتی گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, زنانه, زیورآلات زنانه, گل سینه زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات زنانه/گل سینه زنانه/

 

نقد و بررسی گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007

محصول مورد نظر شما یعنی گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007 در برند گل سینه زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گل سینه مدل P15007 از برند JWL دارای قابلیت دو کاربردیست. این مدل دارای دو حالت برای استفاده است که یکی بصورت سکگی بوده که هم بر روی لباس و یا مثلا برای بستن روسری و شال در حالت‌های مختلف قابل استفاده است و دیگری گیره‌ی سوزنی بوده که با قرار دادن آن درون قفل سکگی می‌توان بر روی لباس، کیف و موارد دیگر از آن استفاده‌ی بیشتری کرد. این زیور دارای فرمی دایره مانند به قطر ۳ سانتی متر بوده که بر روی آن طرحی شبیه برگ و گل با سنگ‌هایی به رنگ مشکی و برگ‌های فلزی به رنگ نقره‌ایست که نگین‌های سفید رنگی در میان آن‌ها قرار دارد. جنس این زیور از استیل بوده که در صورت نگهداری از آن و دور ماندن از عطر و شوینده‌ها دوام بیشتری خواهد داشت. بسیاری از لباس‌های ساده را می‌توان توسط یک گل سینه کمی متفاوت‌تر کرد و آن را کمی از حالت سادگی خارج کرد. گل سینه کاربردهای زیادی دارد ولی از مهمترین کاربرد آن‌ به عنوان یک زیور بر روی لباس و یا برای بستن و به هم وصل کردن دو قسمت از لباس استفاده می‌شود. اگر گل سینه‌ای دارید که دیگر از آن خسته شده‌اید و یا استفاده از آن برایتان تکراری شده، می‌توانید از آن برای تزیین کیف، کفش ساده و موارد اینچنین استفاده کنید. گل سینه یا سنجاق سینه از زیورهای کلاسیک به حساب می‌آید که استفاده از آن مربوط به سالیان دور است که اغلب خانم‌ها آن‌ را با انواع کت و دامن یا پیراهن‌های ساده‌ی خود استفاده می‌کردند. امروزه انواع فانتزی این زیور هم وجود دارد که با لباس‌های فانتزی‌تر یا اسپرت قابل استفاده‌اند. این مدل از قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها داشته و خانم‌های علاقه‌مند به این‌گونه زیورها می‌توانند با صرف هزینه‌ی کمتر از این مدل بر روی لباس‌های رسمی و نیمه رسمی خود استفاده کنند.

  راهنمای خرید اینترنتی تی شرت آستین کوتاه مردانه 27 مدل FUSE کد QN539

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007


ویژگی و مشخصات گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007

تصاویر برای گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007

برچسب های لازم برای گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007 |
خرید اینترنتی گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007 |
مشخصات و قیمت گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گل سینه جی دبلیو ال مدل P15007 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول