راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت

راهنمای  خرید اینترنتی شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پاوربانک (شارژر همراه), کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/پاوربانک (شارژر همراه)/

 

نقد و بررسی شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت

محصول مورد نظر شما یعنی شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت در برند پاوربانک (شارژر همراه) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
امروزه وابستگی انسان به دستگاه‌های الکترونیکی و دیجیتالی در زندگی هایمان ما را برآن می دارد تا همیشه حواسمان به مصرف انرژی و تامین انرژی آن ها باشد . تمام این وسایل مستیقاً با برق کار می‌کنند یا اینکه دارای باتری قابل شارژ هستند.همین مسئله باعث می‌شود که بشر برای استفاده‌ی مداوم از ابزارها و دستگاه‌های دیجیتالی خود به شارژر احتیاج پیدا کند. پاوربانک Voyageur محصولی از برند معروف «WUW» هست. این محصول مناسب برای شارژ تمام تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌، GPS، دوربین ها , پلیر ها و موارد دیگر می باشد .Voyageur دارای ۱۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت واقعی که برای کارهای روزانه شما ساخته شده است.بر روی این پاوربانک دو درگاه‌ خروجی USB با قابلیت شارژ همزمان دو گوشی با ۲.۰ آمپر وجود دارد، شما می‌توانید در مهمانی‌ها و سفر از این پاوربانک سبک و کم حجم بهره برده و یا حتی با دوستانتان به اشتراک بگذارید و همزمان از این محصول برای شارژ نمودن گوشی‌های خود استفاده نمایید. ورودی‌ این محصول درگاه میکرو USB با شدت جریان ۲.۱ آمپر و ۵ ولت می باشد.قابلیت های Input Protection, Overvoltage Protection, Energizer PowerSafe، Output Protection, Overcurrent Protection,انرژی ورودی و خروجی دستگاه شما را بررسی می‌کند و در برابر اتصال کوتاه‌ و اضافه بار بر روی دستگاه مقاوم است.ابعاد ۱۴۰×۷۰×۱۳ میلیمتر و با وزن معادل ۲۰۰ گرمی این پاوربانک آن را به گزینه ای مناسب جهت حمل در کیف یا جیب جای تبدیل کرده است.همچنین این پاور بانک مجهز به ۴ نشانگر LED می باشد که به وسیله آن ها میزان توان باتری را به شما نشان می دهد تا بتوانید در لحظه مناسب شارژ پاوربانک خود را تامین کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب تتو موقت مدل mh-moj 6

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت


ویژگی و مشخصات شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت

تصاویر برای شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت

برچسب های لازم برای شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت |
خرید اینترنتی شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت |
مشخصات و قیمت شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Voyageur ظرفیت ۱۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول