راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

راهنمای  خرید اینترنتی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پاوربانک (شارژر همراه), کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/پاوربانک (شارژر همراه)/

 

  راهنمای خرید اینترنتی چراغ راهنما بغل گلگیر خودرو بیلگین مدل BSD مناسب برای پژو 207 بسته 2 عددی

“>

نقد و بررسی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

محصول مورد نظر شما یعنی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت در برند پاوربانک (شارژر همراه) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE10004QC» دارای باتری لیتیوم پلیمری به ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که می‌توان به کمک آن باتری بسیاری از گوشی‌های موبایل هوشمند را تا دو بار شارژ کند. این پاوربانک انررجایزر (Energizer) از تکنولوژی شارژ سریع یا همان Qualcomm Quick Charge 3.0 برخوردار است.

شما از طریق نشانگر LED می‌توانید بررسی کنید که چقدر شارژ در باتری آن باقی‌مانده است. ولتاژ ورودی و خروجی پاوربانک UE10004QC بسته به دستگاهی که به آن وصل می‌شود متغیر است و شدت‌جریان ورودی و خروجی هم متناسب با همین مقادیر تغییر می‌کند. با اتصال به ورودی ۵ و ۹ ولت ۲ آمپر و ورودی ۱۲ ولت ۱.۵ آمپر شدت‌جریان ورودی می‌گیرد. و از طرفی با اتصال به خروجی ۵ ولت ۳ آمپر و خروجی ۹ ولت ۲ آمپر شدت‌جریان به‌صورت خروجی گرفته می‌شود. همچنین اگر آن را به خروجی ۱۲ ولت مانند برخی لپ‌تاپ‌ها وصل کنید شدت‌جریان ۱.۵ آمپر به‌عنوان خروجی خواهید داشت.

مقادیری که گفته شد برای یک درگاه خروجی بود و از درگاه خروجی دیگر شدت‌جریانی معادل ۳.۱ آمپر گرفته می‌شود. وزن آن ۲۴۰ گرم و طول و عرض آن به ترتیب ۱۴.۵ و ۷.۵ سانتی‌متر است و ضخامتی برابر ۱.۵ سانتی‌متر دارد. باتری شارژر همراه UE10004QC از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود و کابل مخصوص این کار به همراه آن وجود دارد و جالب است بدانید محلی در پاوربانک وجود دارد که می‌توانید کابل را در زمانی که استفاده نمی‌کنید در آن قرار دهید. 

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ پشت گوشی نانو رزلیانس مدل RNS مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 5G

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت


ویژگی و مشخصات شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

تصاویر برای شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

برچسب های لازم برای شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت |
خرید اینترنتی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت |
مشخصات و قیمت شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه انرجایزر مدل UE10004QC ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول