راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folder

راهنمای  خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folderدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folder توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, گوشی موبایل, موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/موبایل/گوشی موبایل/

 

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folder

محصول مورد نظر شما یعنی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folder در برند گوشی موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این روز‌ها، بسیاری از گوشی‌های هوشمند شبیه هم هستند و انتخاب از بین آن‌ها با توجه به شکل و شمایل، دشوار به نظر نمی‌رسد. نهایت تفاوت ظاهری این گوشی‌ها در جنس بدنه یا سایز صفحه‌نمایش‌شان خلاصه می‌شود. در عوض همگی، یک یا چند کلید لمسی یا فیزیکی دارند، که برای انتقال کاربر از داخل منو‌ها و برنامه‌ها به صفحه‌ی خانه، مورد استفاده قرار می‌گیرند. به لطف سیستم‌عامل‌های جدید مثل اندروید که نیازی به صفحه‌کلید فیزیکی در آن‌ها احساس نمی‌شود، نسل گوشی‌های تاشو و کلاسیک رفته‌رفته رو به انقراض است. اما جدیدا، شرکت‌های صاحب‌نام برای جلب مشتریان خاص خود، دست به‌کار شده‌اند تا گوشی‌های تاشو با نمایشگر لمسی طراحی و تولید کنند. این سری گوشی‌ها، انتخاب خوبی برای افراد که می‌خواهند متمایز باشند، به شمار می‌روند. گوشی «سامسونگ گلکسی فولدر» (Samsung galaxy Folder) یکی از معدود گوشی‌های تاشو مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است. قاب خارجی این گوشی از جنس پلاستیک با بافت مشجر ساخته شده است. این گوشی ۱۵۵ گرم وزن و در حدود ۱۵ میلی‌متر ضخامت دارد. سامسونگ گلکسی فولدر که صفحه نمایش ۳.۸ اینچی دارد، به اندروید ۵.۱ مجهز شده است. این نمایشگر از فن‌آوری IPS بهره می‌برد و رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل دارد. همچنین نمایشگر فولدر، از نوع لمسی و دارای تراکم ۲۴۶ پیکسل بر هر اینچ است. در زیر این نمایشگر هم، صفحه‌کلیدی شبیه به آنچه در گوشی‌های کلاسیک شاهدش بودیم، وجود دارد. این صفحه‌کلید، کلید‌هایی از نوع کلیکی دارند، مشابه به چیزی که در کلید‌های موس شاهدش هستیم. گلکسی فولدر تک سیم‌کارته است و از شبکه‌ی ۴G پشتیبانی می‌کند. از دیگر فن‌آوری‌های ارتباطی در فولدر می‌توان به Wi-Fi و بلوتوث اشاره کرد. همچنین این گوشی از فن‌آوری A-GPS و GLONASS برای مکان‌یابی دقیق بهره می‌برد. گلکسی فولدر پردازنده‌ی مرکزی ۴ هسته‌ای از نوع ۳۲ بیت با قدرت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز دارد. در کنار این پردازنده، از۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم استفاده شده است. در این گوشی برای افزایش حافظه‌ی داخلی، می‌توان از کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم ۱۲۸ گیگابایت استفاده کرد. دوربین اصلی فولدر سنسوری ۸ مگاپیکسلی‌ دارد. در کنار این دوربین خبری از فلش نیست. دوربین سلفی این گوشی می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۲ مگاپیکسل را ثبت کند. باتری این گوشی قابل تعویض است و ۱۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی اسپرسوساز بلمیو مدل براویسیما

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folder


ویژگی و مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folder

تصاویر برای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folder

برچسب های لازم برای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folder

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folder |
خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folder |
مشخصات و قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folder |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Folder رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول