راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signature

راهنمای  خرید اینترنتی گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signatureدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signature توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, گیتار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/گیتار/

 

نقد و بررسی گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signature

محصول مورد نظر شما یعنی گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signature در برند گیتار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 از سری گیتارهای سیگنچر گیتاریست مشهور و مطرح امریکایی یعنی جو ستریانی است. این گیتار که دنباله‌ای است بر مدل اصلی JS1، در سال ۱۹۹۴ معرفی شد و یکی از ماندگارترین مدل‌ها در سری گیتارهای سیگنچر ستریانی محسوب می‌شود. امضای جو ستریانی کافی است تا بدانیم گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 قادر است سرعت بالا، کیفیت موسیقایی و تنالیته‌ای خارق‌العاده ارائه کند. بدنه‌ی سبک این گیتار از جنس لاله‌ی درختی که شبیه به فرم آیرودینامیکی بال هواپیما طراحی شده است، علاوه بر صدایی رسا، راحتی نوازنده را نیز فراهم می‌کند. برای اتصال دسته از نوع خاصی از شیوه‌ی Bolt-on به نام Tilt Joint استفاده شده که امکان دسترسی به فرت‌های بالای دسته را راحت‌تر می‌کند. این گیتار به دو پیکاپ هامباکر دیمارزیو مجهز است که به طور اختصاصی برای جو ستریانی طراحی شده‌اند. حتی اگر دیمارزیو انتخاب معمول شما نباشد باید بپذیرید که این پیکاپ‌ها برای این گیتار و صدایی که از آن انتظار می‌رود بسیار مناسب هستند. قابلیت Coil Split، که با بالا آوردن پیچ تنظیم تن صدا فعال می‌شود، به شما اجازه خواهد داد از پیکاپ‌ها در حالت سینگل کویل استفاده کنید. این امکان در کنار سوئیچ سه حالته‌ی پیکاپ‌ها، مجموع حالت‌های ترکیبی را به عدد ۶ می‌رساند و بدین ترتیب شما قادر خواهید بود مجموعه‌ی گسترده‌ای از تنالیته‌های مختلف را از این دو پیکاپ بگیرید. همچنین بریج ترمولوی Edge، که می‌توان آن را نسخه‌ی بهبود یافته‌ی فلوید رز تلقی کرد، به شما امکان می‌دهد با حفظ کامل کوک تحریرهایی شدید را چاشنی نوازندگی خود کنید. اگر شما جزو طرفداران موسیقی راک بدون کلام هستید که در آن سولونوازی گیتاریست به موسیقی روح می‌بخشد، این گیتار برای شما طراحی شده است. بدون تردید حضور نوزده ساله‌ی این گیتار در خط تولید سری گیتارهای سیگنچر جو ستریانی، یکی از برترین نوازندگان موسیقی راک بی‌کلام، بی دلیل نبوده است!
گیتار الکتریک، گیتاری است که از پیکاپ برای تبدیل لرزش سیم‌ها به تحریکات الکتریکی استفاده می‌کند. معمول‌ترین نوع پیکاپ‌های گیتار الکتریک از قانون فیزیکی القای مستقیم الکترومغناطیس بهره می‌برند. سیگنال تولید شده توسط یک گیتار الکتریک برای فعال کردن بلندگوهای بزرگ بسیار ضعیف است، به همین دلیل پیش از ارسال آن به اسپیکر باید توسط یک آمپلی‌فایر تقویت شود. از آن‌جا که خروجی گیتار الکتریک یک سیگنال الکتریکی است، به راحتی می‌توان آن را با استفاده از مدارهای الکترونیکی تغییر داد و به صدا رنگ‌های متفاوتی بخشید. به طور معمول از افکت‌های مختلفی نظیر Reverb و Distortion برای تغییر صدای گیتار الکتریک استفاده می‌شود. گیتار الکتریک که در دهه‌ی ۱۹۳۰ میلادی برای تقویت صدای گیتار در میان سازهای مختلف گروه نوازندگان سبک جز ابداع شد، امروزه در انواع سبک‌های بلوز، راک و متال ساز اصلی محسوب می‌گردد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل IP708 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 6 / 6s

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signature


ویژگی و مشخصات گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signature

نوع ساز
گیتار الکتریک
اندازه
۴/۴
جنس بدنه
لاله‌ی درختی (Basswood)
جنس دسته
افرا (Maple)
جنس صفحه‌ی انگشت‌گذاری
رزوود (Rosewood)
سیستم اتصال دسته
Bolt-on
محافظ صفحه
ندارد
دسته ویبره
دارد
حالت‌های پیکاپ
۶
پیچ تنطیم صدا
۲
محل اتصال کابل
کنار بدنه

تصاویر برای گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signature

برچسب های لازم برای گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signature

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signature |
خرید اینترنتی گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signature |
مشخصات و قیمت گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signature |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکتریک آیبانز مدل JS1000 BP Joe Satriani Signature رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول