راهنمای خرید اینترنتی یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212

راهنمای  خرید اینترنتی یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر/

 

نقد و بررسی یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212

محصول مورد نظر شما یعنی یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212 در برند تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
محصول موردنظر، نوعی فلاسک غذای خودروست که شرکت معروف «بلک اند دکر» (Black & Decker) آن را طراحی و تولید کرده است. این مدل با نام «BDV212F» شناخته می‌شود. این فلاسک، بسیار کاربردی و کارآمد است و به کمک آن می‌توانید بدون نگرانی، محصولات غذایی‌تان را در دمای مناسب نگهداری کنید. از ویژگی‌های جالب این دستگاه، قابلیت خنک‌سازی یا گرم‌نگه‌داشتن موادغذایی است و می‌توانید با توجه به نیاز خود فلاسک را روی حالت موردنظر قرار دهید. حداکثر دمای داخلی این فلاسک، ۴۸ درجه‌ی سانتی‌گراد بوده و حداقل دمای خنک‌سازی آن ۲۷ درجه‌ی سانتی‌گراد پایین‌تر از دمای محیط است. این محصول با ظرفیت ۹ لیتر از طراحی مناسب و زیبایی بهره می‌برد. این فلاسک به کمک بندی که دارد، به‌راحتی روی دوش حمل می‌شود. یکی از مزیت‌های بارز این دستگاه، روش تامین برق موردنیاز آن است. ولتاژ مناسب برای این فلاسک ۱۲ ولت است و برق موردنیاز خود را از طریق فندکی خودرو تامین می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود برای استفاده از این محصول محدودیتی نداشته باشید و بتوانید به‌راحتی در هر خودرویی از آن استفاده کنید. این فلاسک قطع‌کن اتوماتیک دارد و با رسیدن دمای محتویات به مقدار موردنظر، جریان برق را قطع می‌کند؛ این مزیت در کنار عایق‌بندی مناسب، راندمانی مطلوب به فلاسک بخشیده است. با کمک این فلاسک می‌توانید موادغذایی نیازمند به سرما را خنک نگه‌ داشته و موادغذایی نیازمند گرما را در شرایط مطلوبی قرار دهید. این محصول برای مسافرت‌هایی که با خودرو‌های شخصی انجام می‌گیرد، گزینه‌ای بسیار مناسب است. شرکت بلک اند دکر سال‌هاست که در زمینه‌ی ابزارآلات برقی و دستی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت کیفیت بالایی دارند و با توجه به کیفیتشان، با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند.

  راهنمای خرید اینترنتی کش ورزشی روگ مدل سی ایکس 2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212


ویژگی و مشخصات یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212

تصاویر برای یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212

برچسب های لازم برای یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212 |
خرید اینترنتی یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212 |
مشخصات و قیمت یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی یخچال سفری بلک اند دکر مدل DVB212 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول