راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
به جرئت می‏‌توان گفت کتاب مفهوم قانون مهم‏‌ترین اثر، در زمینه فلسفه حقوق به زبان انگلیسی، در سده بیستم بوده است. این کتاب، چند سال پس از انتشار، فهم فلسفه حقوق و شیوه تدریس آن را در دنیای انگلیسی و غیرانگلیسی زبان دگرگون ساخت. این تأثیر شگرف موجب شد که درباره کتاب و آموزه‏‌هایش مطالب بسیاری، نه‏ تنها در زمینه نظریه حقوقی بلکه همچنین در حوزه فلسفه اخلاق و فلسفه سیاسی، منتشر شوند. در نیم سده گذشته، نظریه حقوقی پروفسور هارت به کانون توجه در فلسفه حقوق تبدیل شده است. پس از انتشار این اثر، نظریات جدی‏ای که در مراکز مهم آموزشی و پژوهشی حقوق، در سطح جهان، مطرح شده‏‌اند، صرفاً گامی در جهت بهبود یا نقد نظریه اثبات‏‌گرایی هارت بوده‌‏اند. در این کتاب، پس از نقد نظریه فرمان، قانون به‏‌مثابه اتحاد قواعد اولی و ثانوی معرفی می‏‌شود. اما این قواعد بافتی باز دارند و، از این رو، «تقنین قضایی» بهای تنظیم قاعده‌‏مند حیات اجتماعی توصیف می‌شود. برداشت قاعده‏‌مند از قانون در مقابل دو گرایش افراطیِ نظری، یعنی شکل‏‌گرایی و قاعده‏‌شکاکی، قرار دارد که باید شرح داده و نقد شوند. پروفسور هارت، پس از این شرح و نقد، به بحث از نسبت میان قانون، از یک سو، و اخلاق و عدالت، از سوی دیگر می‏‌پردازد و، باریک‌‏بینانه، نکته‏‌هایی ژرف در این خصوص پیش می‏‌نهد. نشان‏‌دادن خلط میان دو نوع قانون طبیعی، و نیز ترسیم محتوای حداقلی حقوق طبیعی، که در حقیقت محدودیت‏‌های طبیعی همه نظام‏‌های هنجاری‌‏اند، نمایانگر موضع نظری او در برابر حقوق طبیعی هستند. هارت در فصل آخر کتاب، از حقوق بین‏‌الملل به‏‌مثابه مصداقی خاص از نظام حقوقی دفاع می‏‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی شال گردن مردانه کوتون مدل sh86

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
بزرگسالان

تصاویر برای

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول