راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی تابلو شاسی طرح پیکی بلایندرز کدCH49

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «نشان گمشده» نوشته‌ی «دن براون» و ترجمه‌ی «بهمن رحیمیان» است. در بخشی از مقدمه آمده است: «کتاب (نشان گمشده) در مقوله آیین ها و رموز (فرقه ی فراماسونی) است. مبانی فرقه‌ی فراماسونی به معنای (بنایان ازاد) پیچیده و مبهم است. برخی پژوهشگران، پیشینه آن را به فرقه‌ی مرموز (شهسواران معبد) منسوب می‌کنند و گویا بعد از سرکوب و قتل عام پیروان آن و سوزاندن رهبران این فرقه به جرم ارتداد در فرانسه، آموزه‌های آن به گونه‌ای دیگر در فرقه فراماسون ظاهر شد.» در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «این اتاق یک مربع کامل بود و حتی حالتی غار مانند داشت. سقف به شکل حیرت‌آوری صد پا از کف فاصله داشت و ستون‌های سنگی گرانیت سبز رنگ وزن آن را تحمل می‌کردند. صندلی‌های چوب گردوی روسی با چرم خوک دور تا دور اتاق را احاطه کرده بودند. یک تخت سلطنتی سی‌و‌سه پایی دیوار غربی را تسخیر کرده و یک ارگ در ضلع مقابلش پوشانده شده بود. دیوارها شهر فرنگی از نمادهای کهن بودند…» این کتاب را انتشارات «بهنام» منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب رمان های هفت گانه نارنیا؛ خواهر زاده جادوگر اثر سی. اس. لوییس انتشارات پنجره
دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول