راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بسته نگار‌۲ از سری محصولات قلم هوشمند نگار که محتویات آن شامل قلم مدل (QT506)، یک جلد قرآن کریم، کتاب راه بهشت، کتابچه همراه، دفترچه راهنما و سایر ملزومات قلم است که در بسته‌بندی کیف (برزنتی) عرضه گردیده است
قلم هوشمند نگار با آخرین فن‌آوری‌های روز، طراحی زیبا، کیفیت بالای صوت، هشت گیگ حافظه با قابلیت ارتقاء، امکان ضبط و پخش فایل mp3 با ۱۶ ماه گارانتی تولید شده است. قرآن کریم ارائه شده با قلم هوشمند نگار، قرآنی است نفیس که با تلاش کارشناسان و پژوهشگران مؤسسه فرهنگی یاسین امین با همکاری متخصصین فنی، گرافیک، چاپ و… به صورت اختصاصی تهیه شده است. در این کتاب نمایش اسماء جلاله و حروف ناخوانا با دو رنگ متمایز است. استفاده از رنگ زمینه سفید مناسب برای همه خصوصاً افراد مسن است.
راه بهشت نام مجموعه‌ی دعاها و زیاراتی است که از کتاب مفاتیح الجنان و منابع مشابه انتخاب شده و به صورت گویا آماده گردیده است.

  راهنمای خرید اینترنتی چای دو غزال - بسته 500 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول