راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

کتاب «پستچی همیشه دو بار زنگ می‌زند» نوشته‌ی «جیمز ام. کین» و ترجمه‌ی «بهرنگ رجبی» است. ناشر درباره‌ی کتاب آورده است: «این دومین رمانی است که “رجبی” از “جیمز ام کین” منتشر می‌کند. پیش از این “غرامت مضاعف” با ترجمه‌ی او منتشر شده بود که با استقبال روبه‌رو شد. “غرامت مضاعف” و “پستچی همیشه دو بار زنگ می‌زند” به‌واسطه‌ی نسخه‌‌ی مشهور سینمایی‌شان سال‌هاست برای مخاطب ایرانی آشنا هستند؛ بااین‌همه این دو اثر مهم که در لیست ۱۰۰۱ رمانی که باید پیش از مرگ خواند، آمده‌اند، خیلی دیر به فارسی ترجمه شدند. مشخصه‌ی اصلی رمان‌های کین ریتم پرشتاب، استفاده از راوی اول شخص، زبان محاوره و تعلیق‌های مداوم است. هم‌نشینی این ویژگی‌ها در رمان “پستچی همیشه دو بار زنگ می‌زند” این اثر را به یکی از ماندگارترین‌ آثار ادبیات‌ داستانی آمریکا تبدیل کرده است.» کتاب حاضر را نشر «چشمه» منتشر کرده است. “>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی گهواره واندر ورد مدل اسبی

کتاب «پستچی همیشه دو بار زنگ می‌زند» نوشته‌ی «جیمز ام. کین» و ترجمه‌ی «بهرنگ رجبی» است. ناشر درباره‌ی کتاب آورده است: «این دومین رمانی است که “رجبی” از “جیمز ام کین” منتشر می‌کند. پیش از این “غرامت مضاعف” با ترجمه‌ی او منتشر شده بود که با استقبال روبه‌رو شد. “غرامت مضاعف” و “پستچی همیشه دو بار زنگ می‌زند” به‌واسطه‌ی نسخه‌‌ی مشهور سینمایی‌شان سال‌هاست برای مخاطب ایرانی آشنا هستند؛ بااین‌همه این دو اثر مهم که در لیست ۱۰۰۱ رمانی که باید پیش از مرگ خواند، آمده‌اند، خیلی دیر به فارسی ترجمه شدند. مشخصه‌ی اصلی رمان‌های کین ریتم پرشتاب، استفاده از راوی اول شخص، زبان محاوره و تعلیق‌های مداوم است. هم‌نشینی این ویژگی‌ها در رمان “پستچی همیشه دو بار زنگ می‌زند” این اثر را به یکی از ماندگارترین‌ آثار ادبیات‌ داستانی آمریکا تبدیل کرده است.» کتاب حاضر را نشر «چشمه» منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی پاک کن فکتیس مدل Ov-24