راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی فرش دستباف کناره طول دو و نیم متری طرح خشتی مدل AA

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «درآمدی بر روایت زنانه از شهر» نوشته‌ی «سارا نادری» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «متن حاضر بر آن است تا با واکاوی و نگاهی اجمالی به تجربه زیسته زنان شهر تهران از گذشته تاکنون، ضمن ترسیم خطوط مختصات این تجربه در تمایز با تجربه زیست مردانه در شهر که نگاه و تجربه غالب نسبت به شهر و فضاهای آن است به شناسایی الگوهای منطقی و رفتاری حاکم بر این تجربه و نیز عوامل مؤثر بر کیفیت این تجربه بپردازد. بر این مبنا پس از شناسایی الگوها و منطق حاکم بر تجربه زیسته زنان در شهر تهران، به بررسی نقش فضاهای شهری بر ارتقای کمی و کیفی حضور و مشارکت زنان در شهر تهران پرداخته و در نهایت با در نظر گرفتن ذائقه‌های زنان، ‌استراتژی‌ها و راهکارهایی را برای مدیریت شهری با هدف مطبوع ساختن هرچه بیشتر فضاهای شهری برای مشارکت و حضور مؤثر زنان ارائه نموده است.» در مقدمه کتاب آمده است: «کتاب پیش‌رو که در واقع نتایج پژوهش‌ها و مطالعات نگارنده در دوسال اخیر است، به هیچ روی مدعی قرار گرفتن در پایان راه و حتی منزلگه قابل قبولی از ودای شناخت مسائل شهری زنان تهران نیست. قطعا بدون شناخت کامل این مسائل امکان ارائه راه حل و استراتزی‌های قطعی برای حل آن‌ها امکان‌ناپذیر خواهد بود.» این کتاب را انتشارات «تیسا» منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی لیوان چوبی مدل اسم پویا 85252

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
تمامی گروه های سنی

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول