راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی رومیزی سوزن دوزی کد 40005

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «شهر خلاق، طبقه خلاق» نوشته‌ی «حسن اشتری» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «نظریه شهر خلاق توسط ریچارد فلوریدا مطرح گردید که در آن ظهور عصر خلاق در شکل یک انقلاب اجتماعی مهار نشدنی معرفی شده است. به باور این نظریه، جذب افراد خلاق موجب قدرتمند شدن شهر‌ها و بالندگی اقتصادی آن می‌گردد. این اثر که توسط اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تهیه شده است ضمن معرفی شهر خلاق و طبقه خلاق، نقش غیرقابل انکار نخبگان در توسعه شهرها و ضرورت توجه به حفظ نخبگان و استعدادهای خلاق کشورمان را از منظر متفاوت نشان می‌دهد.» در بخشی از مقدمه می‌خوانیم: «فعالیت‌های فرهنگی و هنری که در گذشته فرض می‌شد، اثراتی جانبی بر شکوفایی اقتصادی دارند؛ امروزه جایگاه بسیار مهمی از جانب سیاست‌گذاران و سرمایه‌گذاری عمومی کسب کرده‌اند. لاندری بر محیط فرهنگی به عنوان مجموعه‌ای ‌از زمینه‌های اقتصادی و نهادی تأکید می‌نماید و در این زمینه، کانون تمرکز فلوریدا بر فضای کالبدی محیط از قبیل مکان‌های عمومی، مدنی و رستوران‌ها متمرکز شده است.» این کتاب را انتشارات «تیسا» منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
بزرگسالان

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی سالهای مشروطه
دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول