راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی سالهای مشروطه

راهنمای  خرید اینترنتی سریال تلویزیونی سالهای مشروطهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی سالهای مشروطه توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

سریال, فیلم, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/فیلم/سریال/

 

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ لثه آدیداس مدل ZX

“>

نقد و بررسی سریال تلویزیونی سالهای مشروطه

محصول مورد نظر شما یعنی سریال تلویزیونی سالهای مشروطه در برند سریال می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

سریال تلویزیونی «سال‌ّ‌های مشروطه» به‌کارگردانی و نویسندگی «محمدرضا ورزی» برای پخش در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. این مجموعه‌ی عظیم و چه از حیث هنری و چه از حیث تاریخی فاخر، هفتاد سال تاریخ معاصر ایران از ابتدای سلطنت ناصر‌الدین شاه و میرزا تقی‌خان فراهانی مشهور به امیرکبیر را تا نهضت مشروطیت و چگونگی بردار شدن شیخ‌ فضل‌الله‌ نوری روایت می‌کند. بازی درخشان و روان بازیگران نام‌آشنای سینما و تلویزیون چون «محمد صادقی»، «ایرج راد»، «آزیتا حاجیان»، «اکبر عبدی»، «محمدرضا شریفی‌نیا»، «چنگیز وثوقی»، «شهروز ابراهیمی»، «داریوش کاردان»، «یوسف صیادی»، «شهرام عبدلی»، «جمشید مشایخی» و… بر جذابیت این سریال افزوده است و آن‌ را دیدنی کرده است. صدای روح‌نواز «سالار عقیلی» در کنار موسیقی «ستار اورکی» را در تیراژ این سریال می‌شنویم. اگر هر هفته برای دیدن قسمت بعدی این مجموعه‌ی تلویزیونی روزهای هفته را به انتظار می‌نشستید هم‌اکنون با تهیه‌ی این محصول می‌توانید در هشت دی‌وی‌دی شاهد تمام قسمت‌های آن باشید. شرکت نام‌آشنای صوتی و تصویری «سروش» این مجموعه را برای علاقه‌مندان به سریال‌های تلویزیونی با درون‌مایه‌ی تاریخی منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی سالهای مشروطه


ویژگی و مشخصات سریال تلویزیونی سالهای مشروطه

تصاویر برای سریال تلویزیونی سالهای مشروطه

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی سالهای مشروطه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی سالهای مشروطه

برچسب های لازم برای سریال تلویزیونی سالهای مشروطه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی سالهای مشروطه |
خرید اینترنتی سریال تلویزیونی سالهای مشروطه |
مشخصات و قیمت سریال تلویزیونی سالهای مشروطه |

  راهنمای خرید اینترنتی نمد مدل پروانه کد 528 مجموعه 4 عددی

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی سالهای مشروطه رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول