راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب شعر و ادبیات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب شعر و ادبیات/

 

  راهنمای خرید اینترنتی جاکلیدی  مدل kh91

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب شعر و ادبیات می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

مجموعه شعر «این شفا برسد به دست مجروح‌ترین رویاها» سروده‌ی «سیدعلی صالحی» است. ناشر درباره‌ی این اثر آورده است: «سیدعلی صالحی، یکی از شاعران معاصر ایران است. افق معرفتی و دلالتی خاص خود را دارد. اشعار وی سرشار از عاطفه­‌ی شاعر در ارتباط با انسان، عشق، زن، امید، ناامیدی، اندوه، شادی، پیری، وارستگی، شعر و شاعری، سوگند و مرگ است. در اغلب موارد حالت، نگاه و احساس صالحی به این مقوله‌ها، از نوع خاصی است که با نگاه و برخورد عاطفی دیگر شاعران فرق دارد. او که به نوعی از جریان‌سازان اصلی شعر گفتار است، این‌گونه می‌گوید: تو هم بگو این شفا برسد به دستِ مجروح‌ترین رؤیاها! چقدر خوب است عشق اگر آدمی به سامان‌اش بیاورد بسیار. مردم به دست‌خط خوانای این عشق، شعر می‌گویند، یعنی شفیع رهایی. من در بارش این خواب‌ها، بی‌خبر نیستم؛ وحی واژه همان وثیقه آزادی آدمی است. زبان گفتار، وطن ماست، مادر ماست، ما در اقیانوس زبان گفتار زاده می‌شویم، در واقع این زبان شریف مولود طبیعی‌ترین بستر زیستی انسان اینجایی است، اما زبان نوشتار همان صنعت کردن با ذهن خلایق است، نوعی کوشش ملانقطی در نوع چینش کلمات مهندسی شده است.» شعر «بعد از فریدون» از این مجموعه: «به من نگاه کن/ من دریاها/ پس پلک‌های خود دارم/ چراغ را بالاتر بگیر/ او که بر دار مرده است/ دیر به دماوند رسیده بود» کتاب حاضر را انتشارات «نگاه» منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


  راهنمای خرید اینترنتی کراوات مردانه مدل GF-PA1686-CR

ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول