شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.
این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :
کتاب, کتاب علوم اجتماعی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید
“>
نقد و بررسی
محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب علوم اجتماعی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب «بررسی مدیریت رسانه» نوشتهی «چارلز وارنر» و ترجمهی «پیام زینالعابدینی» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «رشد و گسترش رسانهها در دهه ۹۰ میلادی سبب پیدایش و شکوفایی رشتههایی شد که بتوانند بسیاری از نیازمندیهای جامعه امروزی را تأمین کنند. مدیریت رسانه یکی از همین رشتههای نوپا و بینرشتهای است که از علوم دیگر از جمله ارتباطات، مدیریت، کامپیوتر، اقتصاد و هنر بهره میگیرد و هدف آن تأمین خواستههای مردمان امروزی است؛ مردمانی که در جامعه جهانی، متأثر از پدیدههای اجتماعی، فرهنگها، امیال و آمال بیگانگان و خود در تلاشند تا زندگی سالمی بسازند. به همین علت است که روز به روز بر اهمیت این رشته افزوده شده و ویژگیهای آن نمایان میشود.» در قسمتی از کتاب میخوانیم: «اگر تصور استفاده از بالگرد هم یک استراتژی خبری است و هم یک استراتژی بازاری، این احنمال وجود دارد که ایستگاه درگیر فرآیند بلند مدت و هزینهبری شده باشد. عموما افزودن سرویس بالگرد خبری منظم منجر به افزایش چشمگیر رتبهبندی برنامه خبری ایستگاه نمیشود.» این کتاب را انتشارات «تیسا» منتشر کرده است.
خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
ویژگی و مشخصات
تصاویر برای
برچسب های لازم برای
خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |
اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.
دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول