راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب درسی، کمک‌درسی و آزمون, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب درسی، کمک‌درسی و آزمون/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب درسی، کمک‌درسی و آزمون می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب «پاسخ نامه‌ی ۱۰ سال کنکور ریاضیات» نوشته‌ی «هیات مولفان است». در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «در زمانه‌ی کنونی فرصت دانش‌آموز محدود است. نمی‌توان و نباید انبوهی از سوالات را در یک درس به دانش‌آموز ارائه داد، باید بهترین‌ها را برگزید. بهترین سوالات شناسنامه دارند و از میان آزمون‌های مرجع انتخاب شده‌اند وکتاب درسی را به طور کامل پوشش می‌دهند. در این کتاب سوال‌هایی شناسنامه‌دار و استاندارد را ارائه داده‌ایم. دانش‌آموزان می‌توانند در زمانی معقول و متناسب کتاب را به پایان برسانند. تعداد سوال‌های هرفصل متناسب با بودجه‌بندی و اهمیت نسبی آن فصل در آزمون نهایی است.»  این کتاب شامل ویژگی‌های زیر است: «”۷۵۲ تست کنکور سراسری و ۶۰۲ تست از آزمون‌های کانون و سایر منابع”، ” ۱۹۴ تمرین کتاب درسی برای پوشش کامل کتاب به تست تبدیل شده‌اند”، ” شامل ۶۰۰۰ تست و ۵۸۰ فیلم آموزشی سه دقیقه‌ای”» این کتاب را کانون فرهنگی آموزش «قلم‌چی» منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی خط چشم مایع ماوالا شماره Orz 93556

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول