راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب دینی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب دینی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی زیرسیگاری میناکاری کد DEK_291

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب دینی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «به دنبال محمد (ص)» نوشته‌ی «محمد حسینی» است. ناشر درباره‌ی کتاب آورده است: «این کتاب از مجموعه به دنبال است و به زندگی پرفراز و نشیب پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) می‌پردازد. در آغاز قرن ششم میلادی قبیله‌ی قریش در شهر مکه به دو گروه مهم و رقیب تقسیم شده بود. بزرگ یکی از این گروه‌ها، هاشم بن عبد مناف بازرگان ثروتمند و نیکوکار بود و در رأس گروه دیگر برادرزاده او امیه جای داشت. بعد از مرگ هاشم، رهبری بنی هاشم به پسرش عبدالمطلب رسید. در سال ۵۶۸ میلادی، عبدالله، پسر عبدالمطلب با آمنه بنت وهب ازدواج کرد که حاصل این پیوند، تولد مبارک پیام‌آور اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) بود. در این کتاب با حوادث و رویدادهای دوران کودکی محمد(ص) آشنا می‌شویم تا زمانی که ایشان تحت حمایت و سرپرستی عموی بزرگوار خویش ابوطالب قرار می‌گیرند. خدیجه که از بزرگان و نجبای مکه است با محمد که سرپرستی کاروان تجاری او را بر عهده دارد، ازدواج می‌کند، پانزده سال از زندگی مشترک آنان می‌گذرد. تا اینکه می‌شنود محمد به کوه حرا رفته است و هنوز بازنگشته است…» در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «بعد از مرگ هاشم، رهبری طایفه بنی‌هاشم به پسرش عبدالمطلب رسید. در سال ۵۶۸ میلادی، عبدالله، پسر عبدالمطلب با آمنه بنت وهب ازدواج کرد. سه روز بعد از ازدواج، عبدالله به سفری تجاری رفت و در بازگشت وقتی برای استراحت و دیدار به خانه دایی‌هایش به شهر یثرب رفته بود، از بیماری درگذشت، دو ماه بعد از فوت او محمد (ص)، پیام‌آور اسلام، از آمنه متولد شد.» این کتاب را انتشارات «ققنوس» منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی سیستم عامل Windows 11 21H2 Final + Snappy Driver نشر پرنیان

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول