راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

«تاریخ محاصره لیسبون» یکی از آثار برجسته ژوزه ساراماگو است که عباس پژمان آن را با نثری شیوا و روان به فارسی برگردانده است. ژوزه ساراماگو، نویسنده پرتغالی بارها نامزد جایزه نوبل ادبیات شده بود، او سرانجام در سال ۱۹۹۸ زمانی که ۷۶ سال داشت، موفق به کسب نوبل ادبی شد. آثار این رمان نویس و شاعر اغلب رئالیسم جادویی را با انتقادات گزنده سیاسی در می‌آمیزد. برخی از آثار او عبارت‌اند از: بنای یادبود صومعه، تاریخ محاصره‌ی لیسبون، سال مرگ ریکاردو ریش، انجیل به روایت عیسی مسیح و کوری. کتاب‌های او به ۲۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده و نسخه‌های بسیاری از آنها در سراسر دنیا به فروش رفته است. «تاریخ محاصره لیسبون» تلفیقی از دو روایت است؛ روایتی تاریخی و روایتی عاشقانه. داستان با مردی به نام رایموندو سیلوا  آغاز می‌شود که در یک دفتر انتشاراتی به عنوان مصحح مشغول به کار است. او در حال تصحیح کتابی با نام تاریخ محاصره لیسبون است. ناگهان تصمیم می‌گیرد تاریخ را تحریف کرده و سیر وقایع کتاب را تغییر دهد. او در جایی از کتاب که مسیحیان پرتغالی برای بیرون راندن مسلمانان مراکشی از صلیبیون کمک می‌خواهند، پاسخ مثبت صلیبیون را به منفی تغییر می‌دهد و این تغییر تاریخ، منجر به تغییر سرنوشت رایموندو می‌شود ….. ناشر در شرح کتاب آورده است: «تاریخ محاصره لیسبون رمان تاریخی ـ عاشقانه ژوزه ساراماگو  است. شهر لیسبون مدت چهار قرن در دست مسلمانان مغربی بود. در قرن دوازدهم میلادی مسیحی‌های پرتغال این شهر را محاصره کردند و بعد از چندین ماه آن را به تصرف خود درآوردند. این واقعه در تاریخ پرتغال صبغه مذهبی پیدا کرد و با جنگ‌های صلیبی پیوند خورد. موضوع تاریخ محاصره لیسبون هم شرح این واقعه است که ساراماگو آن را بدون جانبداری روایت می‌کند و هم شرح عشقی است که به گفته نویسنده نوعی زندگی نامه است. ساراماگو معتقد است رایموندو سیلوا  شخصیت اصلی رمان، تا حد زیادی به خود او شباهت دارد.» «تاریخ محاصره لیسبون» را نشر مرکز منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاغذ دیواری مدل آکوا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
بزرگسالان

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول