راهنمای خرید اینترنتی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000

راهنمای  خرید اینترنتی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تهویه، سرمایش و گرمایش, خانه و آشپزخانه, کولر آبی, لوازم خانگی برقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/لوازم خانگی برقی/تهویه، سرمایش و گرمایش/کولر آبی/

 

نقد و بررسی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000

محصول مورد نظر شما یعنی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000 در برند کولر آبی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سیستم‌های خنک‌کننده متنوعی تولید شده‌اند که می‌توانند به میزان قابل توجهی تحمل گرما را برای انسان‌ها راحت‌تر کنند.کولر سلولوزی یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای خنک نمودن محیط میباشد که تا ۳۰ درصد بیشتر از مدلهای مشابه میتواند محیط را خنک نماید..این سیستم‌های سرمایشی (سلولزی) با عبور آب و باد از روی یک واسط تبخیری، منجر به تولید هوای خنک در محیط مورد نظر میشود..پدهای سلولزی تعبیه شده در کولرهای آبی؛ ورقه هایی نازک، منظم و موج داری از جنس سلولز هستند که رطوبت‌پذیری بسیار بالایی دارند. قابلیت جذب بالای رطوبت در این ورقه‌ها باعث شده‌است که سیستم سرمایشی سلولزی موردنظر ، هوای خنک‌تر و راندمان تا ۸۰ درصد بیشتر از مدل های مشابه ایجاد کند.
«کولر سلولزی پرتابل اینترنشنال آنیل » اولین کولر سلولزی کشور است که هم به آب شهر وصل میشود و هم میتوان بصورت دستی آن را پر کرد. این کولر با ظاهری آراسته در محیط قرار داشته و کنترل از راه دور آن دسترسی آسانتری برای مدیریت کولر که شامل زمان قابل تنظیم از نیم ساعت تا چهار و نیم ساعت برای خاموش نمودن دستگاه در نظر گرفته شده و
حالت خواب و جنگل در این کولر به شما امکان میدهد تا باد ملایم و یکنواخت و یا باد سینوسی و پرقدرت را انتخاب نمایید. کولر پرتابل اینترناسیونال آنیل دارای ذرات یون نقره در بدنه و پد خود میباشد که علاوه بر تسویه هوا و گرفتن گرد و غبار باعث آنتی باکتریال شدن محیط میشود.
همچنین دریچه کولر دارای شیار برای تنظیم جهت باد به صورت دستی و خودکار میباشد و همینطور شما میتوانید از این کولر فن دار ، هم بصورت کولر و هم بصورت پنکه استفاده کنید.
از مهمترین مزیت‌های کولر سلولزی پرتابل تبخیری اینترنشنال آنیل میتوان به:
بازده بالا، عدم تغییر شکل پد سلولزی، مقاومت در برابر اکسیداسیون، نیاز کمتر به تعویض، سازگاری با محیط زیست، عدم انتقال قطره‌های آب به هوا، نصب و راه‌اندازی سریع، عدم پخش باکتری و قارچ، عدم رسوب‌گذاری، امکان اضافه کردن یون منفی، قابلیت شستوشو پد های سلولوزی،استفاده به عنوان فیلتر هوا، دو حالت کولر و پنکه بودن، هوشمند بودن و چرخش خودکار پرها، قابلیت اضافه نمودن مخزن یخ برای خنکی بیشتر و راندمان بهتر و در آخر کنترل دار بودن این دستگاه اشاره کرد.
امیدواریم از این دستگاه لذت ببرید.

  راهنمای خرید اینترنتی پازل مدل وسایل نقلیه حیوانات مجموعه 4 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000


ویژگی و مشخصات کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000

تصاویر برای کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000

برچسب های لازم برای کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000 |
خرید اینترنتی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000 |
مشخصات و قیمت کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کولر سلولوزی مدل پرتابل اینترنشنال آنیل TP-9000 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول