راهنمای خرید اینترنتی آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT

راهنمای  خرید اینترنتی آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-ATدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آداپتور شبکه, تجهیزات شبکه و ارتباطات, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/تجهیزات شبکه و ارتباطات/آداپتور شبکه/

 

نقد و بررسی آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT

محصول مورد نظر شما یعنی آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT در برند آداپتور شبکه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
آداپتور پی‌او‌ ای (POE) مدل POE30G-AT دستگاهی است که با استفاده از آن شما می‌توانید برق و اطلاعات را از طریق کابل شبکه و به فاصله ۱۰۰ متر انتقال دهید. آداپتورهای پی‌او ای معمولاً به صورت یک کیت دوتایی ارائه می‌شوند که یکی از آن‌ها Injector و دیگری Splitter نام دارد. Injector در مبدا قرار می‌گیرد و برق و دیتا (اطلاعات) را از طریق یک کابل شبکه انتقال می‌دهد در حالی که اسپلیتر (Splitter) در مقصد قرار گرفته و برق و دیتا را از طریق دو کابل شبکه و به دستگاهی که شما می‌خواهید انتقال می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید دستگاه‌هایی را که دارای پورت شبکه هستند را در هر جایی که می‌خواهید قرار دهید بدون اینکه نگران نزدیک بودن منبع برق به دستگاه خود باشید. به عنوان مثال شما یک آنتن را بر روی بلندترین قسمت یک ساختمان قرار می‌دهید و نمی‌توانید برق آن‌را از طریق کابل برق تامین نمایید ولی قابلیت کشیدن کابل شبکه را دارید، اینجاست که این محصول به کار شما می‌آید و می‌تواند به شما کمک کند شما می‌توانید این محصول را از طریق آداپتور به برق متصل نمایید و از پورت شبکه یک کابل شبکه به آنتن بکشید که هم برق آن‌را تامین کند و هم اطلاعات را برای شما انتقال دهد. البته این محصول قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگری مانند دوربین‌های تحت شبکه، اکسس پوینت، تلفن IP و سایر تجهیزات PoE منطبق با استاندارد IEEE 802.3af را هم دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تأمین برق مصرفی یک دستگاه مجهز به فن‌آوری PoE، قدرت ارسال برق مصرفی تا ۳۰ وات، تنظیم برق مصرفی دستگاه به‌صورت خودکار، قابل اتصال به تجهیزات پشتیبانی کننده از استاندارد IEEE 802.3af و نصب ساده و آسان اشاره کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست 90 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT


ویژگی و مشخصات آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT

تصاویر برای آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT

برچسب های لازم برای آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT |
خرید اینترنتی آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT |
مشخصات و قیمت آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی آداپتور PoE گیگابیتی تندا مدل POE30G-AT رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول