راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آچار, ابزار دستی, ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/ابزار دستی/آچار/

 

نقد و بررسی مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی در برند آچار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در اختیار داشتن مجموعه‌ی کاملی از ابزارهای کارآمد در منزل یا محل کار بسیار مناسب است. شرکت‌های مشهوری چون «لیکوتا» (Licota) نمونه‌های بسیاری از این مجموعه‌های ابزار را طراحی و تولید کرده‌اند. یکی از این مجموعه‌ها و محصولات مجموعه ابزار مدل ALK8008F است. این مجموعه شامل ۹۰ عدد ابزارهای کاربردی باکیفیت مطلوب است که در یک کیف پلاستیکی ارگانیزه قرار گرفته‌اند. ابزاری که در این جعبه قرار دارند شامل ۱۲ عدد آچار یکسر تخت یکسر رینگی، انبردست، دم‌باریک، انبر کلاغی، ۵ عدد پیچ‌گوشتی چهارسو و دو سو، یک فازمتر، ۲۳ سری بکس، ۲۲ سری پیچ‌گوشتی (آلنی، دو سو، چهارسو و ستاره‌ای)، چکش، دو عدد اضافه کننده‌ی طول ۲۵۰ و ۱۲۵ میلی‌متری، دو عدد آچار بکس T شکل، دو عدد آچار جغجغه‌ای، ۲ عدد لقلقه، یک ست آچار آلن ۱۰ عددی، دو عدد آچار بکس بلند سایز ۱۶ و ۲۱ میلی‌متری و یک پیچ‌گوشتی با سری قابل تعویض می‌شود.
جنس فلزات به‌کاررفته در ساخت این مجموعه از آلیاژ کروم-وانادیوم است که در مقابل فشار بالا، ضربه شدید و دماهای مختلف، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. از مزایای تهیه‌ی این مجموعه در اختیار داشتن دو آچار جغجغه‌‎ای با درایو ½ و ¼ اینچ است. وجود چند پیچ‌گوشتی و سری‌های پیچ‌گوشتی، خیال شما را از باز کردن پیچ‌هایی با سری‌های مختلف راحت کرده است. شرکت لیکوتا بسته‌بندی این محصول را مشابه با یک کیف سامسونت طراحی کرده که مجموعه ۹۰ ابزار مختلف به‌خوبی در آن قرارگرفته و به‌راحتی می‌توان آن را جابجا کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی فرنچ ناخن مدل SHP03 مجموعه 4 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی


ویژگی و مشخصات مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی

نوع دسته
استاندارد
استاندارد
متریک
کاور
دارد

تصاویر برای مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی

برچسب های لازم برای مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی |
خرید اینترنتی مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی |
مشخصات و قیمت مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول