راهنمای خرید اینترنتی دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640K

راهنمای  خرید اینترنتی دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640Kدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640K توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, دریل | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/دریل/

 

نقد و بررسی دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640K

محصول مورد نظر شما یعنی دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640K در برند دریل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دریل بهترین ابزار برای انجام سوراخ‌کاری در اجسام مختلف محسوب می‌شود. این دستگاه در گونه‌های معمولی، چکشی یا چکشی تخریبی ساخته می‌شوند و انرژی خود را از برق یا انواع باتری، تامین می‌کنند. دریل‌ معمولی برای سوراخ کردن اجسام چوبی و فلزی مناسب است. اما به کمک دریل چکشی می‌توانید طیف وسیع‌تری از اجسام را سوراخ کنید. کار کردن با دریل مهارت چندانی لازم ندارد. سه‌نظام دریل‌ها هم در دو نوع خودکار یا آچارخور تولید می‌شوند. برای بستن مته به دریل با سه‌نظام خودکار نیازی به آچار یا ابزار دیگری نیست. ولی تعویض یا قرار دادن مته به سه‌نظام‌های آچارخور به کمک آچار مخصوص آن، بسیار ساده است.
«ماکیتا» (Makita) شرکت تولیدکننده‌ی انواع ابزار است که نمونه‌های متعدد و متنوعی از دریل را تولید می‌کند. یکی از محصولات این شرکت دریل چکشی مدل HP1640 است. این دریل با یک موتور ۴۰۰ وات و چرخ‌دنده‌های آلومینیومی ساخته می‌شود. این موتور، سه‌نظام معمولی (آچارخور) دستگاه را با سرعت ۲۸۰۰ دوربردقیقه به گردش درمی‌آورد. همان‌طور که گفته شد، این محصول، یک دریل چکشی است؛ بنابراین نرخ ضربه‌ی آن در حالت چکشی اهمیت زیادی دارد. این نرخ در این مدل بین ۰ تا ۴۴۸۰۰ ضربه‌دردقیقه متغیر است. این دستگاه تنها ۱.۸ کیلوگرم وزن دارد و این وزن برای این محصول بسیار مناسب است.
شرکت ماکیتا در سال میلادی که گذشت، صدمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت. این تجربه طولانی درزمینه‌ی تولید ابزارآلات مختلف بسیار عالی و گران‌بها است. این شرکت هم‌اکنون در بین تولید‌کنندگان ابزار جایگاه مناسبی دارد و در بازار ایران عضو ۵ شرکت برتر محسوب می‌شود. دریل مدل HP1640 هم برای مصارف خانگی و هم در مشاغل مختلف به کار می‌رود و از کیفیت بسیار مناسبی نسبت به محصولات مشابه بهره برده است.

  راهنمای خرید اینترنتی لنت ترمز جلو لنت پارس مدل pl23873 مناسب برای تیبا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640K


ویژگی و مشخصات دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640K

منبع تغذیه
برق
قابلیت کنترل سرعت
دارد
قفل سوییچ
دارد

تصاویر برای دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640K

برچسب های لازم برای دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640K

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640K |
خرید اینترنتی دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640K |
مشخصات و قیمت دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640K |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دریل چکشی ماکیتا مدل HP1640K رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول