راهنمای خرید اینترنتی آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627

راهنمای  خرید اینترنتی آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آنتن, خانه و آشپزخانه, صوتی و تصویری, لوازم جانبی صوتی و تصویری | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خانه و آشپزخانه/صوتی و تصویری/لوازم جانبی صوتی و تصویری/آنتن/

 

  راهنمای خرید اینترنتی ست تی شرت و شلوار دخترانه مدل GOLEPANI رنگ صورتی

“>

نقد و بررسی آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627

محصول مورد نظر شما یعنی آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627 در برند آنتن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

این روزها که ساختمان‌ها بلندتر ساخته می‌شوند، دیگر استفاده از آنتن‌های هوایی کمی نامعقول است؛ به همین دلیل آنتن‌های داخلی مانند «BAT0627» یا مدل‌های مشابه تولید می‌شود. این دستگاه یکی از آنتن‌های رومیزی شرکت «اسکای» (SKY) است که به لطف آن می‌توانید به‌راحتی، مشکل نویز تصویر را از بین برده و از داشتن شبکه‌های دیجیتال و HD بهره‌مند باشید. در سال‌های قبل به دلیل وجود آنتن‌های آنالوگ، زمان‌هایی که آنتن کمی تکان می‌خورد یا جهتش تغییر می‌کرد، به پشت‌بام می‌رفتند و معمولا دو نفر برای حل این مشکل تلاش می‌کردند؛ تجربه‌ی مشترکی که برای بیشتر ما اتفاق افتاده است. امروزه کافی ا‌ست با کمی جابه‌جا کردن دستگاه، تصویر را به حالت موردنظرمان برسانیم. مدل BAT0627 با رنج فرکانسی ۸۶۰ – ۴۷۰ مگاهرتز ساخته شده و می‌تواند سیگنال‌های تلویزیونی را تقویت کند. این آنتن را می‌توانید به تلویزیون‌هایی متصل کنید که به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز هستند یا یک گیرنده‌ی مجزا دارند. گفتنی است این مدل، برای تلویزیون‌های قدیمی که فاقد گیرنده‌ی دیجیتال هستند، مناسب نیست و کارایی ندارد. این دستگاه طوری ساخته شده که می‌تواند در تمامی استان‌های کشور مورداستفاده قرار گیرد و قابلیت مهم آن، قرارگیری در کمترین فاصله از تلویزیون است. دیگر به بالارفتن از پله‌ها و نصب آنتن در بالاترین نقطه‌ی ساختمان، ساخت پایه با گچ و سیمان یا پیداکردن راهی برای رساندن سیم آنتن به تلویزیون نیاز نیست.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ حرارتی مدل لیوان شخصی طرح نگار

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627


ویژگی و مشخصات آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627

جنس بدنه
پلاستیک
منبع تغذیه
دارد
نوع سیگنال دریافتی
دیجیتال
تعداد خروجی
۱
تقویت کننده‌ سیگنال
ندارد
قابلیت گردش
ندارد
کابل کواکسیال
دارد
فیش آنتن
دارد

تصاویر برای آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627

برچسب های لازم برای آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627 |
خرید اینترنتی آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627 |
مشخصات و قیمت آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول