راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, عطر, عطر و ادوکلن | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/عطر/عطر و ادوکلن/

 

  راهنمای خرید اینترنتی باکس نظم دهنده مدل ارکیده کد SMB2088

“>

نقد و بررسی ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتر در برند عطر و ادوکلن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

برای مرتب به نظر رسیدن، همیشه نوع لباس پوشیدن ما ملاک نیست. بیشتر افراد به بوی خاص هر کسی حساس هستند. برای روزهای پاییزی که فصل اوج فعالیت و جنب و جوش از نظر کاری و تحصیلی است، هیچ چیز جای یک عطر متناسب با این شرایط را نمی‌گیرد. واضح است که هرچه در انتخاب عطر دقت و وسواس به خرج دهید، علاوه بر اینکه خودتان احساس خوبی دارید، بازخورد بهتری نیز از جانب دیگران خواهید گرفت. در سال ۲۰۱۴ شرکت ژیوانشی ادو پرفیوم جدید خود را با نام «داهلیا دیوین» (Dahlia Divin) معرفی کرد. این عطر بر اساس فلسفه‌ی محصول دیگر ژیوانشی که در سال ۲۰۱۱ ارائه شد و «داهلیا نویر» (Dahlia Noir) نام دارد، ساخته شد. اگر کمی با دقت به شیشه‌ی داهلیا دیوین نگاه کنیم، متوجه ظرافت و زیبایی منحصر به فرد این ادو پرفیوم فرانسوی خواهیم شد. این بطری با ابعاد کوچک خود به راحتی در کیف دستی خانم‌ها جا می‌شود. با اسپری کردن این عطر، بوی میوه به خصوص آلو، فضا را پر می‌کند. این مخلوط میوه‌ای، نوعی احساس طراوت و شادابی ایجاد می‌کند. اگر کمی به فرزند کوچک ژیوانشی زمان بدهید، متوجه متمایل شدن نت‌های ابتدایی به سمت بوی گل یاسمین خواهید شد. گل یاسمین ناخودآگاه این بیت زیبا از حافظ را برایمان یادآور می‌شود : «حافظ منشین بی می و معشوق زمانی / کایام گل و یاسمن و عید صیام است» . نت میانی با وجود یاسمین، گرما و لطافت را به فضای کلی این عطر اضافه می‌کند. با گذشت زمان بیشتری از اسپری اولیه، به‌روشنی متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت پاتچولی شگفت‌انگیز، چوب صندل و علف وتیور خواهیم شد. این نت‌های پایانی تندی و گرمای دل‌انگیزی را به‌طور هم‌زمان ایجاد می‌کنند. خرید عطر ژیوانشی Dahlia Divin با توجه به پخش بوی قوی، حجم ۷۵ میلی‌لیتری و قیمت مناسبش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.

  راهنمای خرید اینترنتی جامدادی مدل RM کد 003

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتر

تصاویر برای ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم 75 میلی لیتر
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم 75 میلی لیتر

برچسب های لازم برای ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتر |
خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin حجم ۷۵ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول