راهنمای خرید اینترنتی ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, عطر, عطر و ادوکلن | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

زیبایی و سلامت/عطر/عطر و ادوکلن/

 

  راهنمای خرید اینترنتی جرم گیر خانگی نایس فیل مدل FC259

“>

نقد و بررسی ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتر در برند عطر و ادوکلن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

عطرهای مردانه و زنانه معمولاً بوی تندی دارند. یکی از بهترین این نوع عطرها در سال ۲۰۱۱ معرفی شده است. این ادو پرفیوم با نام «هنا لیمیتد ادیشن» (Henna Limited Edition) شناخته می‌شود. Limited Edition محصول برند آمریکایی «دیوید یورمن» (David Yurman) است. این عطر شرقی بوی گرمی دارد و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان بسیار مناسب است. در تمام مدت استفاده از Limited Edition بوی گل، چوب و چرم را استشمام خواهید کرد. این عطر حجمی برابر با ۷۵ میلی‌لیتر دارد. بطری Limited Edition بسیار زیبا و خوش‌دست طراحی شده است. روی پایه‌ی بطری نشان تجاری دیوید یورمن را مشاهده می‌کنید. مایع سرخ درون بطری از روی شیشه دیده می‌شود. درپوش طلایی‌رنگ این عطر با خطوطی که روی خودش دارد Limited Edition را زیباتر کرده است. با اسپری کردن Limited Edition روی پوست و محل نبضتان بوی گل شمعدانی، زعفران، تخم گشنیز و تمشک را استشمام خواهید کرد. این نت‌های شیرین و شادی و انرژی را در شما بیشتر می‌کنند. پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل یاسمین، چوب آگار (عود)، گل بنفشه و رز طائف ساخته شده‌اند. بوی گل و چوب عود انرژی مثبت و تمرکز عجیبی را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت زمانی طولانی نت‌های پایانی وارد عرصه می‌شوند. این نت‌ها از مشک، چوب صندل، وانیل، چرم و جیر ساخته شده‌اند. این ترکیب شرقی، تند و گرم انرژی و هیجان شما را به اوج خودش می‌رساند. خرید عطر دیوید یورمن Henna Limited Edition با در نظر گرفتن قیمت نه‌چندان بالا، بطری زیبا و محکم، قابلیت استفاده برای آقایان و بانوان، حجم ۷۵ میلی‌لیتری و برند شناخته‌شده‌اش به‌صرفه خواهد بود. با خرید این عطر در حقیقت با یک تیر دو نشان را خواهید زد.

  راهنمای خرید اینترنتی ادو تویلت کلوین کلاین مدل ریویل من حجم 100 میلی لیتر مناسب برای آقایان

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتر

تصاویر برای ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتر

برچسب های لازم برای ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتر |
خرید اینترنتی ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادو پرفیوم دیوید یورمن مدل Henna Limited Edition حجم ۷۵ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول