راهنمای خرید اینترنتی اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ای

راهنمای  خرید اینترنتی اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ایدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ای توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اره زنجیری, باغبانی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/باغبانی/اره زنجیری/

 

نقد و بررسی اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ای

محصول مورد نظر شما یعنی اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ای در برند اره زنجیری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اره بنزینی زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO
اره زنجیره ای یا اره موتوری یا اره برقی از نام های دیگر اره های بنزینی هستند، این ابزار یکی از مهمترین ابزارآلات یک باغبان حرفه ای محسوب می شود. اره های زنجیره ای با توجه به نوع سوخت به دو دسته اره زنجیره ای برقی و بنزینی تبدیل می شوند. اره های بنزینی به دلیل دردسترس بوده و نبود محدودیت پرفروش تر از اره های برقی هستند. اره های زنجیره ای معمولا دو سرعته هستند و کاربر می تواند گشتاور اره را تنظیم کند.
برای خرید یک اره برقی بهتر است به ویژگی های زیر توجه داشته باشید:
طول تیغه ها : طول تیغه یا ساطور اره زنجیری میزان برش را معین می کند اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از اره بصوزت حرفه ای نمی خواهید استفاده کنید می توانید یک اره با طول تیغه کمتر را تهیه کنید شما می توانید با یک اره با طول کمتر قطر های زیاد را ها هم اره کنید فقط فرایند عملیات طولانی تر خواهد شد. اما بطور استاندار حداقل ۵ سانتی متر طول اره شما باید از قطر تنه درخت بیشتر باشد.
قدرت و نوع موتور : در اره های بنزینی قدرت موتور بر اساس حجم موتور سنجیده می شود هرچه حجم موتور بیشتر باشد قدرت اره بیشتر است، و در اره های برقی مقدار قدرت موتور اره برقی براساس وات می باشد هرچه این مقدار بالا تر برود قدرت اره برقی بیشتر است.
اره زنجیره ای از جمله خطر ناکترین وسایل و ابزار آلات می باشد که تا به حال کشف شده است ، در هنگام استفاده از آن تمام نکات ایمنی را رعیت کنید . علاوه بر آن لطفا توجه داشته باشید اره ای مناسب با توانایی خود انتخاب کنید به گونه ای که به راحتی بر روی آن تسلط داشته باشید.
اوکم | Okem
اوکم کار خود را در سال ۲۰۱۴ توسط Yong Kang Okem راه اندازی شد ، این شرکت پس از مدت کوتاهی به دلیل تولید محصولات با کیفیت با قیمت بسیار مناسب و مشتری مداری خود را در بازار های جهانی معرفی کند. دو برند Upspirit و Hawk king ، نیز از زیر مجموعه های کمپانی اوکم مجسوب می شوند که زیر نظر این مجموعه فعالیت می کنند.
عمده تولیدات این شرکت در زمینه های تولید محصولات گشاورزی و باغبانی می باشد اما به مرور این شرکت نیز به تولید ابزار آلات برقی پرداخت .
در نهایت فروشگاه آساک به شما اطمینان می دهد که این کالا رضایت کامل شما راه به ارمغان خواهد آورد.

  راهنمای خرید اینترنتی بذر تربچه دو رنگ مدل T13

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ای


ویژگی و مشخصات اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ای

تصاویر برای اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ای

برچسب های لازم برای اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ای |
خرید اینترنتی اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ای |
مشخصات و قیمت اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ای |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اره زنجیری اوکم مدل GS0003 PRO کد حرفه ای رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول