راهنمای خرید اینترنتی اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Marea

راهنمای  خرید اینترنتی اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Mareaدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Marea توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

لوازم جانبی شنا, لوازم ورزشی, ورزش های آبی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های آبی/لوازم جانبی شنا/

 

نقد و بررسی اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Marea

محصول مورد نظر شما یعنی اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Marea در برند لوازم جانبی شنا می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ست اسنورکلینگ مارس مدل Set X-One Marea، محصولی ایده آل برای شناخت و تماشای دنیای زیر آب بوده که جهت اسنورکلینگو غواصی قابل استفاده می باشد. با تهیه این محصول که شامل ماسک، اسنورکل و فینبوده، می توانید با قیمت مناسب تری هر ۳ محصول را که از دید طراحی و رنگ نیز با یکدیگر متناسب هستند را کنار هم داشته باشید.
لنز های این ماسک از شیشه‌ی نشکن (Tempered Glass) ساخته شده که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و طراحی آن به گونه ای است که باعث افزایش زاویه دید غواص می شود. جنس بند، دور قاب و محل قرار‌گیری بینی (Nose Pocket) از سیلیکون با‌دوام است که علاوه بر راحتی که دارد، کاملا ضد حساسیت می باشد. این محصول توسط تکنولوژی Tri-Comfort و با تعبیه شیار هایی بر روی محل قرار‌گیری بینی (Nose Pocket)، فشار آب را به آسانی تقسیم کرده که سبب راحتی در حین استفاده از آن شده است. همچنین ماسک Set X-One Marea مجهز به تکنولوژی Ez Adjust Buckle و دارای بند قابل تنظیم که به صورت X شکل طراحی شده و تسمه در کناره های ماسک می باشد که تنظیم نمودن سریع ماسک را آسان کرده و از افتادن ماسک در زیر آب جلوگیری می کند.
اسنورکل Set X-One Marea باعث شده تا هنگامی که در زیر آب هستید، به کف دریا نگاه کنید و به راحتی نفس بکشید. دهانی و قسمتی از لوله این محصول که به دهانی متصل می باشد، ضد آلرژی و از سیلیکون ساخته شده تا افراد بدون هیچ گونه احساس ناخوشایندی در ناحیه گردن و با راحتی بیشتری به فعالیت خود بپردازند. این اسنورکل دارای طراحی D شکل در قسمت دهانی می باشد که سبب می شود غواصان بدون هیچ گونه احساس ناراحتی، آن را در دهان خود نگه دارند. یکی از مهم‌ ترین ویژگی های این محصول قابلیت نیمه خشک بودن (Semi Dry) است، به این صورت که توسط سوپاپ تخلیه آب دیافراگمی در قسمت پایین و نیز سوپاپ جلوگیری از ورود آب در قسمت بالا، ضمن اینکه تا حدودی از ورود آب به داخل لوله تنفسی جلوگیری می کند، سبب تمیز کردن سریع لوله نیز می شود که می توانید به راحتی نفس بکشید. در ضمن این اسنورکل توسط گیره ای که بر روی آن تعبیه شده، قابل اتصال به ماسکاست.
این محصول کاربردی یک کیف جهت نگهداری و حمل آسان داشته که قسمتی از زیرین آن برای خشک شدن راحت تر تجهیزات، از جنس توری است و توسط یک بند حمل می شود.

  راهنمای خرید اینترنتی چتر کد 203

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Marea


ویژگی و مشخصات اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Marea

تصاویر برای اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Marea

برچسب های لازم برای اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Marea

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Marea |
خرید اینترنتی اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Marea |
مشخصات و قیمت اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Marea |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسنورکل شنا و فین غواصی مارس مدل Set X-One Marea رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول