راهنمای خرید اینترنتی بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبی

راهنمای  خرید اینترنتی بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, بازی آموزشی, سرگرمی و آموزشی, فکری و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/فکری و آموزشی/بازی آموزشی/

 

نقد و بررسی بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبی

محصول مورد نظر شما یعنی بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبی در برند بازی آموزشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
افزایش مهارت‌های حرکتی کودک یکی از مهمترین وظایف والدین است. والدین نیز در این خصوص سعی در مهیا کردن شرایطی مناسب جهت رشد توانایی‌های کودک خود هستند. یکی از راه‌های ایجاد چنین شرایطی مواجه کودکان با اسباب‌بازی‌های آموزشی و حرکتی است. اسباب‌بازی‌هایی که علاوه بر افرایش مهارت‌های حرکتی پایه، مهارت‌های حرکتی درشت کودکان را تقویت می‌کند. مهارت‌های حرکتی پایه شامل حرکت دستان و انگشتان، نگه‌داشتن قاشق، ورق زدن کتاب‌ها یا استفاده از ابزار نقاشی و ترسیم اضلاع هندسی است. یادگیری صحیح مهارت‌های حرکتی پایه به یادگیری مهارت‌های حرکتی درشت کمک بسزایی خواهد کرد. مهارت‌هایی که سبب استفاده از ماهیچه‌های ارادی می‌شوند را مهارت‌های حرکتی درشت می‌نامند.
اسباب‌بازی آموزشی پروانه چوبی از نمونه‌هایی است که سبب افزایش مهارت‌های حرکتی کودک خواهد شد. این اسباب‌بازی از جنس چوب بوده که برای کودک بسیار ایمن است. این محصول با طراحی بسیار جذاب برای کودکان از قطعات مقاومی ساخته شده تا علاوه بر ایجاد گیرایی بازی، طول عمر بالای داشته باشد. اسباب‌بازی با طول ۲۰ سانتی‌متر حدودا به اندازه‌ی ساعد دست یک کودک است. این بازی تشکیل شده از یک صفحه پروانه‌ای شکل چوبی که ۴ عدد ستون روی آن قرار دارد و کودک باید ضمن آشنایی با اشکال هندسی قطعات چوبی را روی ستون مربوط به خودش قرار دهد. فعالیت‌های بازی علاوه بر آموزش مهارت‌های حرکتی کودک، سبب تقویت ذهن، حافظه‌ی دیداری، قدرت تصمیم‌گیری، خلاقیت و آشنایی با رنگ‌ها خواهد شد.

  راهنمای خرید اینترنتی تیر و کمان اسباب بازی مدل بن تن

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبی


ویژگی و مشخصات بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبی

تصاویر برای بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبی

برچسب های لازم برای بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبی |
خرید اینترنتی بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبی |
مشخصات و قیمت بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی آموزشی Wooden Toys مدل پروانه چوبی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول